PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Grupa Żywiec wdraża Intrabota. W kilka sekund odpowie na pytania pracowników

Grupa Żywiec zdecydowała się na wdrożenie Intrabota - chatbota, któremu pracownicy będą mogli zadać wszystkie pytania, które do tej pory kierowali do działu HR i administracji.

  • Autor:jk
  • 6 gru 2019 11:05
Grupa Żywiec wdraża Intrabota. W kilka sekund odpowie na pytania pracowników
Intrabot to wewnętrzny chatbot, który automatyzuje zarządzanie informacjami wewnątrz firmy. (zdj. ilustracyjne, fot. Shutterstock)
REKLAMA
  • Intrabot ogólnodostępna baza wiedzy, z której pracownik może korzystać 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
  • Z powodzeniem można zlecić mu obsługę rozmaitych pytań HR, onboarding nowych pracowników, zarządzanie flotą, informacje o świadczeniach pracowniczych, wszelkich wnioskach, ogłoszeniach wewnętrznych, czy też szkoleniach.
  • Dzięki niemu pracownicy działu HR czy administracji zyskują cenny czas, który mogą przeznaczyć na inne obowiązki.

Intrabot to wewnętrzny chatbot, który automatyzuje zarządzanie informacjami wewnątrz firmy, udzielając pracownikom odpowiedzi 24/7 na dowolny temat dotyczący funkcjonowania pracownika w organizacji. To najnowszy produkt od Emplocity – firmy, która wcześniej stworzyła bota rekrutacyjnego.

- Zauważyliśmy ogromną potrzebę usprawnienia komunikacji wewnętrznej w firmach. Duża liczba pytań, które napływają od pracowników do działu administracji personalnej, działu HR, czy też działu komunikacji wewnętrznej, to pytania powtarzalne, które z powodzeniem może obsłużyć chatbot – mówi Krzysztof Sobczak, CEO Emplocity.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W sierpniu 2019 r., po wcześniejszym etapie pretestów, Intrabot został wdrożony w grupie Żywiec.

- Intrabot w naszej organizacji jest odpowiedzią na rosnącą liczbę powtarzalnych zapytań od pracowników z zakresu HR i administracji. To ogólnodostępna baza wiedzy, z której pracownik może korzystać 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Jest bardzo intuicyjny w użytkowaniu i odpowiada w przeciągu kilku sekund. W najbliższej przyszłości będziemy rozwijać narzędzie o kolejne tematy - we współpracy z pozostałymi działami. Zarówno po stronie pracownika jak i całego HR widzę same korzyści z wykorzystania tego urządzenia- mówi Karolina Czarnecka, specjalista ds. administracji personalnej w grupie Żywiec.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Grupa Żywiec wdraża Intrabota. W kilka sekund odpowie na pytania pracowników

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.