PARTNER PORTALU partner portalu

Hochland wspiera pracowników w czasie pandemii. "Zajął" się ich dziećmi

Dofinansowanie do zakupu komputera dla dzieci, warsztaty kulinarne on-line czy lekcje on-line o reklamie, w taki sposób firma Hochland wspiera swoich pracowników w czasie walki z koronawirusem.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Hochland wspiera pracowników w czasie pandemii. "Zajął" się ich dziećmi

  • Firma Hochland Polska w czasie pandemii zorganizowała akcje specjalne, skierowane do pracowników i ich rodzin.
  • Pomogli m.in. kupić komputery dla dzieci, które przeszły na zdalne nauczanie czy zorganizować im czas.
  • Jesteśmy blisko swoich pracowników i ich rodzin – dla nas takie działania to naturalny odruch, zwłaszcza w tym trudnym dla wszystkich czasie – mówi Jacek Wyrzykiewicz PR&Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Niemalże z dnia na dzień bardzo wiele osób musiało przeorganizować swój dotychczasowy tryb życia i w dużym stopniu przejąć rolę nauczyciela swoich dzieci. By ułatwić tę zmianę, Hochland Polska uruchomiła program pod hasłem „Komputer dla Dziecka”. W jego ramach zaoferowała swoim pracownikom możliwość skorzystania z dofinansowania na zakup sprzętu komputerowego.

Częściowe sfinansowanie zakupu pochodzi ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Z benefitów akcji ‘’Komputer dla Dziecka’’ mogły skorzystać osoby mające dziecko w wieku 7-18 lat. Do końca maja kwota dofinansowania przekroczyła 40 tys. złotych – z akcji skorzystało aż 77 rodzin i 89 dzieci.

Dzieci pracowników miały możliwość skorzystać ze specjalnych warsztatów kulinarnych online Hochland KIDS AT HOME 2020. Wirtualne spotkania stały się okazją do wspólnego przygotowania posiłków, porcją świetnej zabawy, a także ciekawą lekcją wiedzy na temat zdrowego odżywiania i niemarnowania żywności. Warsztaty poprowadził ambasador marki Almette – David Gaboriaud, szef kuchni Ernest Jagodziński oraz restauratorka Beata Mazel. W warsztatach wzięło udział ponad 40 dzieci.

Kolejną odsłoną akcji Hochland KIDS AT HOME 2020 są lekcje online o reklamie, które kończą się konkursem z nagrodami. Zadanie polega na przygotowaniu plakatu lub nagraniu krótkiego, 30 sek. filmiku, który będzie autorską reklamą serka Almette.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.