PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Hejt firmy w internecie: Komentarz niedrogi, ale odbudowa wizerunku jest bardzo trudna

• Cena za hejterski komentarz firmy wynosi ponad 1 zł.
• Dla nieuczciwej konkurencji  nie jest to duży koszt.
• Niestety odbudowa pozytywnego wizerunku jest dużo droższa i trudniejsza.
• A firmy z negatywną opinią w internecie mają problemy z rekrutacją nowych pracowników oraz motywacją obecnie zatrudnionych.

Hejt firmy w internecie: Komentarz niedrogi, ale odbudowa wizerunku jest bardzo trudna
Firmy z negatywną opinią w internecie mają problemy z rekrutacją nowych pracowników (fot.fotolia)
REKLAMA

Twoja firma ma negatywną opinię w internecie? Być może przedsiębiorstwo padło ofiarą zaplanowanego hejtu. Cena za umieszczenie nieprawdziwego, hejterskiego komentarza wynosi niewiele ponad 1 zł. Dla nieuczciwej konkurencji to nieduży koszt. Odbudowa pozytywnego wizerunku jest droższa i trudniejsza, ale możliwa.

Dynamiczny rozwój mediów społecznościowych i nowych technologii sprawia, że dbanie o swój wizerunek w sieci staje się dla firm coraz większym wyzwaniem. Tymczasem dobra opinia jest kluczowa dla utrzymania się na rynku.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Firmy z negatywną opinią w internecie mają problemy z rekrutacją nowych pracowników oraz motywacją obecnie zatrudnionych. Narażone są również na zwiększoną liczbę reklamacji oraz spadek zainteresowania klientów ich produktami, a co za tym idzie – niższe zyski - stwierdza Michał Fedorowicz z firmy Apostołowie Opinii.

Czytaj też: Hejt czy ujawnianie oszustw: Czym są czarne listy pracodawców na Facebooku?

Co więc robić z nieprawdziwymi, hejterskimi komentarzami? Najlepiej się ich pozbywać. Tylko jak?

- Wiele podmiotów gospodarczych samodzielnie usuwa kłamliwe wpisy. Może to jednak przysporzyć wielu problemów, związanych z nieznajomością prawa i regulaminów witryn, na których są umieszczone komentarze. Bardzo często portale wykorzystują niewiedzę i żądają nielegalnych opłat za ich usunięcie – ostrzega ekspert.

Zdanie się na specjalistów usuwających negatywne komentarze wyniesie nas od 150 do kilku tysięcy złotych, w zależności od tego, ile wpisów musi zostać usuniętych. Skuteczność jest duża – profesjonaliści mogą zlikwidować 87 proc. hejterskich komentarzy, jednak z roku na rok „czyszczenie” sieci staje się coraz trudniejsze.
Załączniki do komunikatu

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Hejt firmy w internecie: Komentarz niedrogi, ale odbudowa wizerunku jest bardzo trudna

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.