PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu

Grupa Żywiec wdraża Intrabota. W kilka sekund odpowie na pytania pracowników

  • Justyna Koc
    jk
  • 6 gru 2019 11:05

Grupa Żywiec zdecydowała się na wdrożenie Intrabota - chatbota, któremu pracownicy będą mogli zadać wszystkie pytania, które do tej pory kierowali do działu HR i administracji.

Grupa Żywiec wdraża Intrabota. W kilka sekund odpowie na pytania pracowników
Adobe Stock
REKLAMA
  • Intrabot ogólnodostępna baza wiedzy, z której pracownik może korzystać 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
  • Z powodzeniem można zlecić mu obsługę rozmaitych pytań HR, onboarding nowych pracowników, zarządzanie flotą, informacje o świadczeniach pracowniczych, wszelkich wnioskach, ogłoszeniach wewnętrznych, czy też szkoleniach.
  • Dzięki niemu pracownicy działu HR czy administracji zyskują cenny czas, który mogą przeznaczyć na inne obowiązki.

Intrabot to wewnętrzny chatbot, który automatyzuje zarządzanie informacjami wewnątrz firmy, udzielając pracownikom odpowiedzi 24/7 na dowolny temat dotyczący funkcjonowania pracownika w organizacji. To najnowszy produkt od Emplocity – firmy, która wcześniej stworzyła bota rekrutacyjnego.

- Zauważyliśmy ogromną potrzebę usprawnienia komunikacji wewnętrznej w firmach. Duża liczba pytań, które napływają od pracowników do działu administracji personalnej, działu HR, czy też działu komunikacji wewnętrznej, to pytania powtarzalne, które z powodzeniem może obsłużyć chatbot – mówi Krzysztof Sobczak, CEO Emplocity.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W sierpniu 2019 r., po wcześniejszym etapie pretestów, Intrabot został wdrożony w grupie Żywiec.

- Intrabot w naszej organizacji jest odpowiedzią na rosnącą liczbę powtarzalnych zapytań od pracowników z zakresu HR i administracji. To ogólnodostępna baza wiedzy, z której pracownik może korzystać 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Jest bardzo intuicyjny w użytkowaniu i odpowiada w przeciągu kilku sekund. W najbliższej przyszłości będziemy rozwijać narzędzie o kolejne tematy - we współpracy z pozostałymi działami. Zarówno po stronie pracownika jak i całego HR widzę same korzyści z wykorzystania tego urządzenia- mówi Karolina Czarnecka, specjalista ds. administracji personalnej w grupie Żywiec.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Grupa Żywiec wdraża Intrabota. W kilka sekund odpowie na pytania pracowników

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA