Grupa Żywiec wdraża Intrabota. W kilka sekund odpowie na pytania pracowników

Grupa Żywiec zdecydowała się na wdrożenie Intrabota - chatbota, któremu pracownicy będą mogli zadać wszystkie pytania, które do tej pory kierowali do działu HR i administracji.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Grupa Żywiec wdraża Intrabota. W kilka sekund odpowie na pytania pracowników

  • Intrabot ogólnodostępna baza wiedzy, z której pracownik może korzystać 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
  • Z powodzeniem można zlecić mu obsługę rozmaitych pytań HR, onboarding nowych pracowników, zarządzanie flotą, informacje o świadczeniach pracowniczych, wszelkich wnioskach, ogłoszeniach wewnętrznych, czy też szkoleniach.
  • Dzięki niemu pracownicy działu HR czy administracji zyskują cenny czas, który mogą przeznaczyć na inne obowiązki.

Intrabot to wewnętrzny chatbot, który automatyzuje zarządzanie informacjami wewnątrz firmy, udzielając pracownikom odpowiedzi 24/7 na dowolny temat dotyczący funkcjonowania pracownika w organizacji. To najnowszy produkt od Emplocity – firmy, która wcześniej stworzyła bota rekrutacyjnego.

- Zauważyliśmy ogromną potrzebę usprawnienia komunikacji wewnętrznej w firmach. Duża liczba pytań, które napływają od pracowników do działu administracji personalnej, działu HR, czy też działu komunikacji wewnętrznej, to pytania powtarzalne, które z powodzeniem może obsłużyć chatbot – mówi Krzysztof Sobczak, CEO Emplocity.

W sierpniu 2019 r., po wcześniejszym etapie pretestów, Intrabot został wdrożony w grupie Żywiec.

- Intrabot w naszej organizacji jest odpowiedzią na rosnącą liczbę powtarzalnych zapytań od pracowników z zakresu HR i administracji. To ogólnodostępna baza wiedzy, z której pracownik może korzystać 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Jest bardzo intuicyjny w użytkowaniu i odpowiada w przeciągu kilku sekund. W najbliższej przyszłości będziemy rozwijać narzędzie o kolejne tematy - we współpracy z pozostałymi działami. Zarówno po stronie pracownika jak i całego HR widzę same korzyści z wykorzystania tego urządzenia- mówi Karolina Czarnecka, specjalista ds. administracji personalnej w grupie Żywiec.

Główne korzyści, jakie przynosi wdrożenie Intrabota w organizacji, oprócz odciążenia pracowników dotychczas obsługujących zapytania wewnętrzne, to przede wszystkim intuicyjność obsługi narzędzia, dostępność dla pracowników, łatwość zarządzania wieloma rozproszonymi wcześniej informacjami oraz pełen monitoring i analiza tematów najczęściej poruszanych przez pracowników.

CZYTAJ DALEJ »

4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Zarejestruj się!

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.