PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Firma Sanofi zrewitalizowała swoje warszawskie biuro

We wnętrzu połączono najnowsze trendy: minimalistyczną formę, funkcjonalność i dbałość o środowisko. Dzięki zmianom, firma zredukowała zużycie wody i energii elektrycznej.

Firma Sanofi zrewitalizowała swoje warszawskie biuro
Biorąc pod uwagę zmiany technologiczne i reorganizacyjne, a także rosnącą świadomość potrzeb pracowników, Sanofi zmodernizowało przestrzeń biurową. (fot. Sanofi)
REKLAMA

Instalacje elektryczne, hydrauliczne i sprzęt biurowy są energooszczędne. System oświetlenia LED oraz sprzęt AGD (w tym nowe lodówki i zmywarki) klasy A++ zmniejszyły pobór prądu, a nowoczesne rozwiązania hydrauliczne umożliwiły znaczne ograniczenie zużycia wody.

- Ograniczyliśmy zużycie zasobów naturalnych, osiągając znaczną redukcję poboru energii – około 11 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku (z 78,112 KWh do 69,720 KWh). Również zaimplementowane rozwiązania hydrauliczne zredukowały zużycie wody o około 30 proc. w skali roku. W przestrzeni socjalnej i kuchniach zamontowaliśmy system segregacji śmieci, by ułatwić ich dalszy recykling oraz edukować zespół w tym zakresie – powiedział Maciej Kryda – Menedżer ds. Administracyjnych w Grupie Sanofi w Polsce.

Siedziba Grupy Sanofi, obecnej na polskim rynku od przeszło 25 lat, od 2008 roku znajduje się w budynku North Gate na warszawskim Muranowie.

Więcej tutaj.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Firma Sanofi zrewitalizowała swoje warszawskie biuro

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.