PARTNER PORTALU partner portalu

Dress code: Ubiór pracowników wpływa na wizerunek firmy

Tam, gdzie pracownicy mają bezpośredni kontakt z klientem, właściwy ubiór podkreśla ich profesjonalizm i kompetencje.

Dress code: Ubiór pracowników wpływa na wizerunek firmy
Każdy pracownik - bez względu na pełnioną funkcję - jest przedstawicielem i wizytówką firmy (fot.pixabay.com)
REKLAMA

Brak spójności i konsekwencji w wyglądzie ubrań roboczych powoduje, że przedsiębiorstwo może być postrzegane jako nieprofesjonalne. Musimy zdać sobie sprawę z tego, że każdy pracownik - bez względu na pełnioną funkcję - jest przedstawicielem i wizytówką firmy, w której pracuje. Jego wizerunek będzie rzutował na całościowy wizerunek przedsiębiorstwa.

Czytaj też: Dress code podczas rekrutacji. W co warto się ubrać?

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Pamiętajmy, że dobrze dobrany uniform w markowych barwach stanowi ważny element identyfikacji wizualnej i wpływa na postrzeganie marki, podobnie jak działania marketingowe. Spójny wizerunek strojów roboczych w dalszej perspektywie służy poprawie funkcjonowania przedsiębiorstwa, również przez przyciągnięcie nowych klientów lub kontrahentów – mówi Bartłomiej Ziemiański, Key Account Manager z Impel Rental.

Cały artykuł czytaj tutaj.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Dress code: Ubiór pracowników wpływa na wizerunek firmy

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.