PARTNER PORTALU partner portalu

Docenianie nie musi być kosztowne. Często wystarczą słowa

Dziś 5 marca 2021 r. – Dzień Docenienia Pracownika. Nationale-Nederlanden, AmRest, MediaMarkt, Lidl, Biedronka pokazują, jak doceniać pracowników i dlaczego warto to robić.

Docenianie nie musi być kosztowne. Często wystarczą słowa
Ci, którzy są doceniani, czują się bardziej zadowoleni ze swojej pracy (Fot. Shutterstock)
REKLAMA
  • Osoby, które są doceniane, czują się bardziej zadowolone ze swojej pracy - a jak wiadomo nie ma lepszego ambasadora firmy niż usatysfakcjonowany pracownik. 
  • 88 proc. pracowników mówi, że wystarczy zwykłe „dziękuję”, 85 proc. chciałoby pozytywnej informacji typu „dobra robota”, a 76 proc. podziękowania na forum firmy lub zespołu - wynika z badania Preeshare, AmRest i HRM Institute.
  • Zauważanie wysiłków pracowników sprawia również, że mają oni więcej energii do działania, poczucie sensowności pracy oraz więcej satysfakcji z wykonywanych zadań.

Pod koniec 2020 r. sieć Lidl Polska przeprowadziła kampanię, w której podziękowała swoim pracownikom za pracę podczas ostatniego, wyjątkowo trudnego roku. Bohaterami byli ambasadorzy marki - pracownicy, którzy na co dzień pracują w sklepach.

- Docenienie w obecnych czasach ma jeszcze większe znaczenie. Naszymi działaniami chcemy podkreślić, że jesteśmy wdzięczni pracownikom za ich codzienną pracę. Są naszymi bohaterami. Wiemy, jak dużo wysiłku oraz zaangażowania wkładają w to, aby codzienne zakupy były dla milionów Polaków bezpieczne oraz odbywały się bez zakłóceń. W ramach podziękowań już w listopadzie wręczyliśmy pracownikom bony świąteczne, teraz wyrażamy naszą wdzięczność przy pomocy nowej kampanii - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR Lidl Polska.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Podobną akcję w tym samym czasie rozpoczęła Biedronka. W telewizji pojawił się nowy spot, którego głównymi bohaterami są pracownicy. Miał być to ukłon w stronę tych, którym w minionym, tak trudnym i niezwykłym, roku Biedronka zawdzięcza najwięcej.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Docenianie nie musi być kosztowne. Często wystarczą słowa

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Paulina 2021-03-12 15:19:52

    Mamy dobrego szefa, on coraz nas docenia. Finansowo i nie tylko. Ostatnio nam zorganizował konkurs na to kto napisze najlepszy projekt. Warto było rywalizować, bo nagrodą były 2 vouchery na lot w tunelu aerodynamicznym w wielkopolsce.

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.