PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Biuro jako wizytówka firmy musi być autentyczne

Biuro jest wizytówką firmy, dlatego przy jego projektowaniu ważny jest harmonijny przekaz, uwzględniający zarówno potrzeby najemców, jak i zadania, które ma do wypełnienia firma - mówili prelegenci sesji „Jak budować wizerunek firmy wykorzystując design”, odbywającej się w ramach 4 Design Days.

Biuro jako wizytówka firmy musi być autentyczne
W nowoczesnym biurze, obojętnie czy posiada ono recepcję czy nie, istotny jest spójny wizerunek. (Fot. pixabay)
REKLAMA

Biuro jest miejscem pierwszego kontaktu z klientem, a pierwsze wrażenie często buduje wizerunek i wpływa na kształt wzajemnych relacji. - To jak zorganizowane jest biuro, pokazuje kulturę organizacyjną przedsiębiorstwa. Czy ktoś jedzie na hulajnodze czy porusza się w sposób konwencjonalny, daje już pewien przekaz o samej firmie, bo „jak cię widzą, tak cię piszą" - mówiła Renata Nowakowska, innovation manager, Skanska Property Poland.

Jak podkreśliła, firma Skanska jest nastawiona na otwarte relacje. Sercem biura jest przestrzeń kuchenna, gdzie odbywają się pierwsze spotkania z klientem.

Czytaj też: Coraz więcej pracowników zwraca uwagę na wygląd biura przy wyborze miejsca pracy

Podobną strategię przyjęła firma Pepe Designe. - Naszym hasłem na dzień dobry jest „kawa”. Propozycja wypicia filiżanki kawy pozwala nawiązać dobre relacje, nawet wtedy, gdy klient przychodzi z reklamacją - tłumaczył Tomasz Kasprzak, właściciel studia dekoracji i wykończenia wnętrz, Pepe Designe. – W naszym biurze zrobiliśmy otwartą przestrzeń, bez recepcji i trzeba przyznać, że ta nieformalna atmosfera bywa zaskoczeniem dla naszych gości - dodaje.

W nowoczesnym biurze, obojętnie czy posiada ono recepcję czy nie, istotny jest spójny wizerunek. Tak samo ważne jest to, co widoczne jest dla klienta, jak i dla pracownika. - Biuro to całość i ważne są w nim wszystkie elementy. Jeśli firma ma robić wrażenie, to oprócz recepcji i holu, cała przestrzeń powinna być zaprojektowana spójnie, także po to by wspierać pracowników - mówiła Zuzanna Mikołajczyk, dyrektor ds. handlu i marketingu, członek zarządu, Mikomax.

Cały artykuł znajdziesz tutaj.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Biuro jako wizytówka firmy musi być autentyczne

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.