Benefity w formie przeżyć? Coraz więcej pracowników jest za

Najwięcej entuzjazmu względem otrzymania prezentu w formie przeżycia wykazują osoby niezamężne, z wyższym wykształceniem oraz z satysfakcjonującym dochodem, pozwalającym na życie bez większych wyrzeczeń oraz oszczędzanie.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Benefity w formie przeżyć? Coraz więcej pracowników jest za

PODZIEL SIĘ


Autor: jk

10 maj 2017 10:39



• Zgodnie z wynikami badania przeprowadzonego przez Omni PBS w marcu 2017 r. na zlecenie firmy Wyjątkowy Prezent, już co drugi Polak deklaruje znajomość upominków w formie przeżyć.

• Po karty podarunkowe na prezenty w formie przeżyć sięgają najchętniej ludzie młodzi, wykształceni i dobrze zarabiający.

Rośnie świadomość Polaków odnośnie rynku kart podarunkowych na prezenty w formie przeżyć. Wiedzę o istnieniu tego typu upominków deklaruje ponad połowa badanych (51 proc.), z czego 77 proc. to osoby z wykształceniem wyższym. Badanie wykazało, że znacznie częściej znajomością voucherów na wyjątkowe przeżycia mogą „pochwalić się” osoby młode (15-24 lata, 72 proc.) i w średnim wieku (25-39 lat, 71 proc.).

- W porównaniu z wynikami analogicznego badania przeprowadzonego w 2014 roku, znajomość kart podarunkowych na prezenty w formie przeżyć wzrosła aż o 14 proc. W samej tylko grupie osób młodych, w 2017 r. chęć otrzymania voucheru na upominek w formie przeżycia wyraziło o 10 proc. więcej ankietowanych niż 3 lata wcześniej. Pokazuje to, jak dynamicznie rozwija się nasza branża oraz jak zwiększa się grupa naszych obecnych i potencjalnych odbiorców – mówi Ada Stokowska, manager B2B z firmy Wyjątkowy Prezent.

Młodzi, wykształceni i… chętni na przeżycia

Badanie Omni PBS wskazuje również na to, jakie jest podejście Polaków do kupowania oraz otrzymywania prezentów w formie przeżyć. Najliczniejszą grupę entuzjastów tego typu upominków stanowią osoby do 24 roku życia - aż 80 proc. z nich potwierdza, że chciałoby otrzymać voucher na wyjątkowe przeżycie. Jest to też grupa, która najchętniej zakupiłaby tego typu kartę podarunkową dla kogoś bliskiego – wskazuje na to 71 proc. ankietowanych.

Równie pozytywne nastawienie do upominków w formie przeżyć mają osoby w wieku 25-39 lat – niemal 60 proc. z nich deklaruje chęć otrzymania tego typu prezentu, a 66 proc. chce obdarować voucherem na wyjątkowe przeżycie osobę bliską.

Co ciekawe, najwięcej entuzjazmu względem otrzymania prezentu w formie przeżycia wykazują osoby niezamężne (74 proc.), z wyższym wykształceniem (64 proc.) oraz z satysfakcjonującym dochodem, pozwalającym na życie bez większych wyrzeczeń oraz oszczędzanie (67 proc.).

– Pokazuje to, że prezenty w formie przeżyć sprawdzają się szczególnie w przypadku młodych, wykształconych i dobrze zarabiających osób, które jeszcze się nie „ustatkowały” i lubią aktywnie spędzać czas. Jest to więc wyraźny sygnał dla pracodawców poszukujących atrakcyjnych benefitów pracowniczych skierowanych do przedstawicieli pokolenia Y i Z – mówi Ada Stokowska.

*Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie firmy Wyjątkowy Prezent przez Omni PBS w dniach 24-26 marca 2017 r. Analizą objęto grupę 1 tys. Polaków w wieku 15+. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.