PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu

Aplikacja do samoobsługi pracowniczej w ArcelorMittal. To jedno z największych takich rozwiązań w Polsce

  • Aleksandra Helbin
    AH
  • 4 lis 2019 14:24

Firma ArcelorMittal Poland, największy producent stali w Polsce, wprowadziła dla swoich pracowników aplikację do indywidualnej rejestracji nieobecności. Jest to jedno z największych tego typu rozwiązań w Polsce i obejmuje ok. 10 000 pracowników.

Aplikacja do samoobsługi pracowniczej w ArcelorMittal. To jedno z największych takich rozwiązań w Polsce
Adobe Stock
REKLAMA
  • Dzięki aplikacjom do samoobsługi pracowniczej liczba użytkowników systemów kadrowych rozszerzyła się z działu HR na wszystkich pracowników firmy.
  • Teraz tego typu rozwiązanie wprowadza ArcelorMittal. 
  • Dzięki aplikacji "HRapka" 10 tys. pracowników będzie mogło złożyć wniosek urlopowy z każdego miejsca z dostępem do internetu. 

Aplikacja o nazwie „HRapka” umożliwia pracownikom stalowego koncernu wysłanie cyfrowego wniosku urlopowego lub o nadgodziny w dowolnym momencie, z każdego miejsca z dostępem do internetu. Użytkownicy mają bowiem dostęp do aplikacji nie tylko na komputerach i w e-kioskach (stanowiskach komputerowych) zlokalizowanych na terenie zakładów firmy, ale mogą także korzystać z wersji mobilnej, kompatybilnej z Androidem i iOS.

Aplikacja łączy technologię umożliwiającą samoobsługę pracowniczą i dostęp do danych kadrowych online z systemem naliczania wynagrodzeń, przy okazji zamieniając papierowe dokumenty na elektroniczny proces zatwierdzania wniosków. Dzięki temu pracownicy dosłownie kilkoma kliknięciami mogą m.in. sprawdzić liczbę przysługujących dni urlopu i dostępnych posiłków w danym miesiącu, zaktualizować swoje dane osobowe, wysłać wniosek o home office czy zobaczyć dostępność pozostałych członków zespołu.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Oprócz łatwej dostępności do danych i oszczędności czasu, który pracownicy poświęcali na drukowanie, wypełnianie i dostarczanie wniosków do kadr, aplikacja pomoże znacznie ograniczyć zużycie papieru.

- Wysłanie wniosku urlopowego nie musi być bardziej skomplikowane niż np. opłata rachunków czy kupno biletów przez Internet, a przecież wielu z nas od dawna robi takie operacje w sieci. Podążając za tym trendem, zmieniamy obsługę dokumentów dotyczących czasu pracy. Projekt obejmuje 10 000 osób, więc skala redukcji formalności poprzez wdrożenie intuicyjnej aplikacji jest bardzo duża – wystarczy powiedzieć, że pozwoli nam to zaoszczędzić rocznie blisko tonę papieru, do którego produkcji potrzeba byłoby kilkunastu dorosłych drzew – wyjaśnia Monika Roznerska, dyrektor personalna ArcelorMittal Poland.

Samoobsługa pracownicza na czasie

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Aplikacja do samoobsługi pracowniczej w ArcelorMittal. To jedno z największych takich rozwiązań w Polsce

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA