PARTNER PORTALU partner portalu

Aplikacja do samoobsługi pracowniczej w ArcelorMittal. To jedno z największych takich rozwiązań w Polsce

Firma ArcelorMittal Poland, największy producent stali w Polsce, wprowadziła dla swoich pracowników aplikację do indywidualnej rejestracji nieobecności. Jest to jedno z największych tego typu rozwiązań w Polsce i obejmuje ok. 10 000 pracowników.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Aplikacja do samoobsługi pracowniczej w ArcelorMittal. To jedno z największych takich rozwiązań w Polsce

  • Dzięki aplikacjom do samoobsługi pracowniczej liczba użytkowników systemów kadrowych rozszerzyła się z działu HR na wszystkich pracowników firmy.
  • Teraz tego typu rozwiązanie wprowadza ArcelorMittal. 
  • Dzięki aplikacji "HRapka" 10 tys. pracowników będzie mogło złożyć wniosek urlopowy z każdego miejsca z dostępem do internetu. 

Aplikacja o nazwie „HRapka” umożliwia pracownikom stalowego koncernu wysłanie cyfrowego wniosku urlopowego lub o nadgodziny w dowolnym momencie, z każdego miejsca z dostępem do internetu. Użytkownicy mają bowiem dostęp do aplikacji nie tylko na komputerach i w e-kioskach (stanowiskach komputerowych) zlokalizowanych na terenie zakładów firmy, ale mogą także korzystać z wersji mobilnej, kompatybilnej z Androidem i iOS.

Aplikacja łączy technologię umożliwiającą samoobsługę pracowniczą i dostęp do danych kadrowych online z systemem naliczania wynagrodzeń, przy okazji zamieniając papierowe dokumenty na elektroniczny proces zatwierdzania wniosków. Dzięki temu pracownicy dosłownie kilkoma kliknięciami mogą m.in. sprawdzić liczbę przysługujących dni urlopu i dostępnych posiłków w danym miesiącu, zaktualizować swoje dane osobowe, wysłać wniosek o home office czy zobaczyć dostępność pozostałych członków zespołu.

Oprócz łatwej dostępności do danych i oszczędności czasu, który pracownicy poświęcali na drukowanie, wypełnianie i dostarczanie wniosków do kadr, aplikacja pomoże znacznie ograniczyć zużycie papieru.

- Wysłanie wniosku urlopowego nie musi być bardziej skomplikowane niż np. opłata rachunków czy kupno biletów przez Internet, a przecież wielu z nas od dawna robi takie operacje w sieci. Podążając za tym trendem, zmieniamy obsługę dokumentów dotyczących czasu pracy. Projekt obejmuje 10 000 osób, więc skala redukcji formalności poprzez wdrożenie intuicyjnej aplikacji jest bardzo duża – wystarczy powiedzieć, że pozwoli nam to zaoszczędzić rocznie blisko tonę papieru, do którego produkcji potrzeba byłoby kilkunastu dorosłych drzew – wyjaśnia Monika Roznerska, dyrektor personalna ArcelorMittal Poland.

Samoobsługa pracownicza na czasie

Temat aplikacji do samoobsługi pracowniczej, czyli różnego rodzaju rozwiązań dla pracowników, które ułatwiają załatwianie spraw kadrowych, jest nowy. Tego rodzaju aplikacje zwykle są częścią programów kadrowych i umożliwiają kontakt z działem HR poprzez monitor komputera.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.