PARTNER PORTALU partner portalu

Anna Rulkiewicz, prezes Lux Medu: zdrowotny benefit jest istotny w walce o pracowników

Dziś trwa walka o pracownika. Benefit zdrowotny, taki który pozwala zadbać o zdrowie pracowników, jest bardzo istotny - przekonuje Anna Rulkiewicz, prezes Grupy Lux Med.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Anna Rulkiewicz, prezes Lux Medu: zdrowotny benefit jest istotny w walce o pracowników

W międzynarodowych korporacjach czy dużych firmach opieka medyczna jest już standardem. Jak wyjaśnia Anna Rulkiewicz, prezes Grupy Lux Med, coraz częściej po tę formę benefitu sięgają również firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. 

- Jest duże zainteresowanie prywatną opieką medyczną w tym sektorze, natomiast cały czas musimy budować ich świadomości w tym zakresie. MŚP to małe jednostki, które nie mają aż tak dużych zasobów. Nie wiedzą, jak się poruszać w tym obszarze - komentuje w rozmowie z PulsHR.pl szefowa Lux Medu.

Zobacz całą rozmowę z Anną Rulkiewicz, prezes zarządu Grupy Lux Med. 

Jak zaznacza, duże znaczenie ma fakt, że dziś trwa walka o pracownika. Dlatego benefit zdrowotny, taki, który pozwala zadbać o zdrowie pracowników, jest bardzo istotny.

- Mały przedsiębiorca różni się od dużego tym, że ma mniej zasobów. Dlatego trzeba go wesprzeć i włożyć więcej pracy w to, by zrozumiał, co trzeba zrobić, żeby pracownik mógł korzystać z sensownego benefitu - wyjaśnia Rulkiewicz.

Pytana o to, czy pracownicy widzą korzyści z dostępu do prywatnej opieki medycznej wskazuje, że dziś mocno widoczny jest trend bycia aktywnym i fit. - Brakuje tego, żeby pracownikom uświadamiać, jak powinni uprawiać sport, co powinni zrobić, żeby faktycznie opieka zdrowotna wpływała na ich życie. Bo pracownicy bardzo chcą, ale nie zawsze wiedzą, jak o siebie dbać - mówi prezes Lux Med.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

3 komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

pacjent 2019-09-17 10:15:18

reklama - benefit a potem luxmed dyskryminuje pacjentów benefitowych w terminie oczekiwania na opis badań pacjent abonamentowy 7 dni , a uwaga " prywatny" 3 dni , odpowiedź z luxmed dlaczego takie różnicowanie skoro każdy z nich płaci, pacjent prywatny przychodzi w sprawie pilnej, abonamentowy w ramach profilaktyki - ot robimy tomografię bo lubimy profilaktycznie

anna 2019-03-14 10:39:37

reklama tej firmy i tyle w temacie

Taka Prawda 2019-03-14 03:08:44

LuxMed,to najgorsze,co może się trafić pecjentowi. Nie mają godnych zaufania,profesjonalnych i dobrych lekarzy!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.