Znani CEO i ich sposoby na... zalewające skrzynkę mejle

Jesteś szefem i dostajesz setki mailów dziennie? Nie jesteś jedyny. Dowiedz się, jak ze spływającymi masowo na skrzynkę pocztową wiadomościami e-mail radzą sobie szefowie takich firm jak Amazon czy Apple.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Znani CEO i ich sposoby na... zalewające skrzynkę mejle

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

1 cze 2015 15:48


Jeff Bezos, szef Amazona, jeśli otrzymuje maila, który wymaga wyjaśnienia ze strony pracownika, po prostu przesyła go dalej, umieszczając w tytule wiadomości znak zapytania. Proste i skuteczne. Wyjaśnienia ze strony pracowników pojawiają się błyskawicznie.

Tim Cook, szef Apple otrzymuje dziennie ok. 700-800 wiadomości e-mail. I znakomitą większość czyta... wstając o 3:45 w nocy. Podobną praktykę - przeglądania maili z samego rana, stosuje Kara Goldin, założycielka i szefowa firmy Hint Water. Tyle tylko, że wstaje nieco później od Tima Cooka, bo 5.30 rano. Jak wyjaśnia, dzięki temu wie jakie zadania czekają ją najbliższego dnia, może również ustalić swoje priorytety.

Z kolei Tony Hsieh, szef Zappos ma od tego (tj. maili) swoich ludzi, tj. zespół czterech, pięciu osób, które kontrolują spływającą do szefa pocztę e-mail. Hsieh nazywa ich żartobliwie "mailowymi żółwiami Ninja".

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.