PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Zamiast pracować Polacy czytają newsy

• 30 minut codziennie, a więc cały tydzień w ciągu roku – tyle czasu poświęcamy na czytanie informacji.
• Ponad połowa (51 proc.) respondentów badania Upday „Polak na bieżąco, czyli jak konsumujemy treści informacyjne”, newsy przegląda w godzinach pracy, późnym popołudniem bądź wieczorem.

Zamiast pracować Polacy czytają newsy
Newsy czytamy przede wszystkim online. (Fot. Pixabay)
REKLAMA

Newsy czytamy przede wszystkim online. Ponad 83 proc. respondentów wskazało tę właśnie rodzinę kanałów informacyjnych, co pokazuje jej znaczną przewagę nad codzienną prasą (31 proc.), tygodnikami oraz miesięcznikami (22 proc.) – wynika z raportu Upday „Polak na bieżąco, czyli jak konsumujemy treści informacyjne”.

Czytaj też: Zakupy zamiast pracy. Niektórzy marnują na nie nawet pięć godzin

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Badanie obaliło zakorzeniony w kulturze mit porannego przeglądu prasy. Ponad połowa (51 proc.) respondentów newsy przegląda w godzinach pracy, późnym popołudniem bądź wieczorem. Osoby przeglądające wiadomości o nieregularnych porach stanowią 30 proc. badanych, a amatorzy porannej prasówki to zaledwie 19 proc. respondentów.

- Zarówno mężczyźni jak i kobiety interesują się głównie informacjami krajowymi - tematyka zagraniczna schodzi na dalszy plan. 

- Mówimy "nie interesujemy się polityką”, ale ciągle o niej czytamy, sprawdzamy co dzieje się w Polsce. Jeżeli chodzi o mężczyzn to sport jest drugą kategorią, która skupia uwagę respondentów. W przypadku kobiet jest on znacznie niżej. Takim tematem numer dwa jest rozrywka, świat celebrytów i moda – mówi Michał Wodziński z Upday Polska.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Zamiast pracować Polacy czytają newsy

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.