PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu

Yahoo znika z rynku, a Marissa Mayer z zarządu?

  • Autor: jm
  • 10 sty 2017 13:40

• Altaba - taką nazwę ma przyjąć gigant internetu, Yahoo.
• O zmianie zdecydowała amerykańska firma Verizon, która przejęła Yahoo w lipcu ubiegłego roku.
• Będą też zmiany w zarządzie, który skurczy się do pięciu osób. Zniknąć ma z niego jego szefowa Marissa Mayer - informuje serwis "TechCrunch".

Yahoo znika z rynku, a Marissa Mayer z zarządu?
Adobe Stock
REKLAMA

W lipcu ubiegłego roku amerykańska firma Verizon przejęła Yahoo. Jak informuje serwis "TechCrunch", firma zdecydowała o zmianie nazwy Yahoo na Altaba. Zmieni się też skład zarządu Yahoo - zostanie ograniczony do pięciu osób, a więc zmniejszy się o połowę.

Czytaj też: Czarny humor szefowej Yahoo? Kupiła sobie dom pogrzebowy

Pozostanie w nim: Tor Braham, Eric Brandt, Catherine Friedman, Thomas McInerney oraz Jeffrey Smit. Współzałożyciel Yahoo David Filo oraz prezes firmy Marissa Mayer nie będą zasiadać już we władzach Yahoo, która ma zmienić nazwę na Altaba.

Prawdopodobnie obejmą funkcje w Verizona. Na razie jeszcze jednak nie wiadomo jakie. Warto przypomnieć, że tuż po ogłoszeniu przejęcia Yahoo przez Verizona, Marissa Meyer deklarowała w serwisie Tumblr, że nie opuści Yahoo.

- Osobiście planuję zostać. Kocham Yahoo i wierzę w was. To ważne dla mnie, aby zostać w Yahoo w jego kolejnym rozdziale - napisała w liście.

Serwis MarketWatch ocenia z kolei, że Mayer prawdopodobnie wciąż będzie kierowała Yahoo, tyle tylko, że z poziomu zarządu firmy Verizon. Podobnie może być w przypadku współzałożyciela Yahoo, Davida Filo.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Yahoo znika z rynku, a Marissa Mayer z zarządu?

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA