PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Twitter traci popularność. Użytkownicy odchodzą

Mimo dobrych wyników sprzedaży na poziomie 710 mln USD, inwestorów rozczarowała słabnąca popularność Twittera.

  • Autor:PAP
  • 11 lut 2016 15:46
Twitter traci popularność. Użytkownicy odchodzą
Akcje największego serwisu mikroblogowego potaniały o 12 proc. po ogłoszeniu raportu podsumowującego IV kwartał. (fot. pixabay)
REKLAMA

Z oficjalnych danych wynika, że mikroblogowa platforma traci użytkowników. Na koniec 2015 r. miała ich 305 mln, o 2 mln mniej niż po III kwartale (mowa o użytkownikach aktywnych), przegrywając nawet z Instagramem, który we wrześniu 2015 pochwalił się liczbą 400 mln aktywnych użytkowników.

Od takich gigantów, jak Facebook czy Google dzieli Twittera przepaść. Serwis społecznościowy Marka Zuckerberga na koniec 2015 r. mógł pochwalić się 1,6 mld aktywnych użytkowników. Z kolei z każdego z ośmiu sztandarowych produktów Google korzysta ponad 1 mld użytkowników.

Zdaniem analityków, Twitter to wciąż stosunkowo niszowy produkt, którego atrakcyjność w oczach internautów nie jest na tyle wysoka, by mógł on dalej się rozwijać. Z wizerunkiem tym próbuje walczyć zarząd pod przewodnictwem Jacka Dorseya: w planach firmy jest m.in. zmiana algorytmu wyświetlania tweetów, tak, by głównym kryterium nie była chronologia, a popularność publikujących na Twitterze osób i instytucji czy preferencje samego właściciela konta.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Twitter traci popularność. Użytkownicy odchodzą

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.