PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Reklama w internecie: Sześć wskazówek dla marketingowców na 2016 rok

W marketingu internetowym łatwo wypaść z gry. Kto nie dostosował swojej strony internetowej do urządzeń mobilnych lub nie wykorzystywał dotychczas kanałów video do kontaktu z potencjalnymi klientami, powinien czym prędzej nadrobić zaległości. Oto trendy nadchodzącego roku.

  • Autor:JP
  • 23 gru 2015 10:19

Responsywność

W 2015 roku wiele firm pogorszyło swoje pozycje w wynikach wyszukiwania. Stało się tak, ponieważ Google zmieniło zasady, od których zależy miejsce na liście stron. Algorytm wyszukiwarki został zmodyfikowany m.in. w taki sposób, aby wyższe miejsca zajmowały strony responsywne, a więc poprawnie wyświetlane zarówno na ekranach komputerów, jak i na urządzeniach mobilnych, takich jak tablety lub smartfony.

– Jedną z głównych idei Google jest dążenie do popularyzowania stron przyjaznych użytkownikowi, a więc lekkich, bezbłędnych od strony programistycznej i wygodnych w obsłudze na dowolnym urządzeniu – mówi Artur Kosiński, który zajmuje się budowaniem i promowaniem e-sklepów i stron www, a także prowadzi wideoblog arturkosinski.pl.

– Algorytmy Google będą prawdopodobnie rozbudowywane w taki sposób, aby jak najdokładniej sprawdzać strony pod kątem responsywności, dlatego warto zadbać o jak najlepsze przygotowanie mobilnej wersji swojej strony – dodaje.

W 2016 roku pozycja stron responsywnych będzie jeszcze rosła, a więc firmy pozyskujące klientów przez internet, w tym sklepy internetowe, powinny jak najszybciej zmodyfikować swoje witryny internetowe, by powstrzymać możliwy odpływ klientów.

/Fot. mat. pras.

REKLAMA

 

 

 

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Reklama w internecie: Sześć wskazówek dla marketingowców na 2016 rok

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.