PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Producent piwa zniechęca do picia alkoholu. Zobaczcie, jak to robi

Producent piwa Heineken rozpoczął kampanię, w której zwraca uwagę na spożywanie alkoholu podczas pracy zdalnej z domu.

  • km
  • 14 cze 2021 17:17
Producent piwa zniechęca do picia alkoholu. Zobaczcie, jak to robi
Akcja przypomina konsumentom, by uważali na to, jak i kiedy spożywają alkohol (fot. Shutterstock)
REKLAMA

Heineken rusza z kampanią "Smart Working?". Ta ma przypomina konsumentom, by uważali na to, jak i kiedy spożywają alkohol oraz zachęca ludzi, aby nigdy nie pili alkoholu podczas pracy, nawet w domu.

- Heineken zawsze stara się opowiedzieć prawdziwe historie, które przemawiają do ludzi na całym świecie. Dzięki „Smart Working?” kampania promuje odpowiedzialną konsumpcję przedstawiającą wydarzenia z życia wzięte przez pryzmat rozmów wideo - sytuacje, z którymi ludzie albo się spotkali, albo byli ich częścią. Zachęcamy ludzi, aby nigdy jednocześnie nie pracowali i nie pili - mówi Bram Westenbrink, globalny starszy dyrektor firmy Heineken.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

 

Z najnowszych danych OECD wynika, że na jednego Polaka rocznie przypada średnio 11,7 litra czystego alkoholu rocznie. To odpowiada mniej więcej 2,4 butelki wina lub 4,5 litra piwa tygodniowo na osobę w wieku 15 lat i więcej. Co najmniej raz w miesiącu upija się 35 proc. dorosłych - oznacza to, że na jedną "okazję" wypijamy ponad 80 proc. butelki wina lub 1,5 litra piwa.

Pandemia spowodowała, że więcej alkoholu spożywamy w domu. A alkohol w miejscu pracy nie jest niczym nowym. O problem picia w pracy i przed pracą kilka lat temu zapytała firma HR Global Group. Wyniki ich sondażu wskazują, że aż 53 proc. ankietowanych przyznało, iż w miejscu pracy miało styczność z pijanym kolegą czy koleżanką. Z kolei 41 proc. badanych nie było świadkami takiej sytuacji, a 6 proc. uznało, że nie potrafi tego ocenić. 2 proc. ankietowanych przyznało się, że przynajmniej raz wybrali się do pracy będąc pod wpływem alkoholu, 4 proc. zasłania się niepamięcią, czy taka sytuacja z ich udziałem miała miejsce. Tyle samo pytanych zdradziło, że piło alkohol w godzinach pracy, a 32 proc. – że co najmniej raz stawili się w miejscu pracy na tzw. "kacu".

Przeczytaj: Koniec z pracą "na gazie". Pracodawcy dostaną oręż w walce z pijaństwem

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Producent piwa zniechęca do picia alkoholu. Zobaczcie, jak to robi

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Krasnolud 2021-06-15 20:48:50

    Przecież tu nie chodzi o jakiekolwiek zniechęcanie do alkoholu w postaci piwa a o reklamę bezalkoholowego. Jakim gamoniem trzeba być żeby spłodzić takiego gniota. Może niech naczelny Ukraińców zatrudni to poziom bynajmniej nie spadnie ale językowo bedzie ciekawiej.

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.