Kto płaci telefonem, ten znacznie rzadziej używa karty płatniczej. Czasem raz w miesiącu lub w ogóle.

"Podział na internet i mobile jest coraz mniej aktualny. Większość spraw załatwiamy przez telefon, który stał się narzędziem do wyszukiwania rzeczy, zamawiania i płacenia" - pisze środowy "Puls Biznesu", powołując się na wyniki z badań CEE Visa Payments Study 2022.
"Visa zapytała mieszkańców krajów naszej części Europy, jak robią zakupy w sieci. W przypadku Polaków już 79 proc. używa komórki do przeszukiwania internetu, 65 proc. składa za jej pośrednictwem zamówienia, a 71 proc. płaci telefonem" - czytamy.
"Sporo, ale w Rumunii odsetek płatności w segmencie e-commerce z poziomu telefonu wynosi aż 81 proc., a w Bułgarii 74 proc. W Chorwacji i na Słowacji odsetek jest podobny jak w Polsce - sięga 72 proc." - ocenia "PB".
Czytaj też: Polowanie na wyprzedaże mniej kręci Polaków. Powód jest jeden



KOMENTARZE (0)