Opiekun mediów społecznościowych. Wyręczy w publikowaniu zdjęć z wakacji

Nowe, nietypowe stanowisko pracy wprowadziła sieć hoteli Ibis. Placówki w Szwajcarii udostępniły swoim gościom możliwość skorzystania z usług opiekuna mediów społecznościowych. Jego zdaniem będzie profesjonalna obsługa konta gościa na Instagramie podczas jego pobytu w hotelu.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Opiekun mediów społecznościowych. Wyręczy w publikowaniu zdjęć z wakacji

Jak napisano na stronie internetowej sieci hoteli Ibis, usługi opiekuna mediów społecznościowych mają pozwolić gościom na radość z wycieczki bez cyfrowego stresu. Zadaniem nowego pracownika ma być wyręczanie gości w umieszczaniu zdjęć z wakacji na Instagramie, dzięki czemu osoby nocujące w Ibisie będą mogły zająć się spokojną eksploracją miasta.

Obecnie z usług opiekuna można skorzystać w Genewie i Zurychu. Goście hoteli Ibis zlokalizowanych w tych miastach będą mogli również za pośrednictwem sieci umawiać się z lokalnymi gwiazdkami mediów społecznościowych, a usługa jest obecnie reklamowana przez prominentne postaci znane z lokalnej społeczności internetowej, takie jak aspirująca modelka Sara Leutenegger.

Usługi opiekuna mediów społecznościowych mają kosztować co najmniej 79 dolarów za weekend. Goście chcący skorzystać z pomocy takiej osoby będą musieli przekazać jej swoje hasła dostępowe do kont na Instagramie, a wpisy w serwisie zamieszczane przez opiekuna będą oznaczone specjalnym słowem kluczowym informującym o jego aktywności.

Zdaniem wiceprezesa grupy Accor Hotels, do której należy sieć Ibis Philippe'a Alanou, powstanie nowego stanowiska pracy jest odpowiedzią na trendy społeczne i spełnieniem nowych oczekiwań klientów chcących korzystać z innowacyjnych usług.

Serwis The Next Web ocenia, że Alanou może mieć rację - z ostatnich badań wynika, że pokolenie osób urodzonych w latach osiemdziesiątych dwudziestego wieku niechętnie korzysta z sieciowych hoteli. Klienci z tej grupy wiekowej nie są zainteresowani tradycyjnymi programami lojalnościowymi i zniżkami za częste korzystanie z określonej marki hoteli, a tym, czy miejsce, w którym się zatrzymują, jest wystarczająco ładne, by znaleźć się na Instagramie - konstatuje serwis.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.