Macie pomysł na biznes, ale nie wiecie, czy się sprawdzi ? Wydaje wam się zbyt oczywisty, a może nawet głupi? Oto 10 historii, które pokazują, że nawet z pozoru najgłupsze biznesowe pomysły mają szansę na sukces i mogą przynieść fortunę.
- Autor:Jolanta Miśków
- •15 kwi 2018 6:00

Zamiast domowego zwierzaka... kamień
W 1975 r. Gary Dahl z Kalifornii po spotkaniu ze znajomymi, którzy narzekali na swoje zwierzaki, wymyślił alternatywę dla domowego przyjaciela – kamień. W jego opinii kamienie również mają osobowość, ale w odróżnieniu od zwierząt, nie sprawiają za dużo kłopotu – nie brudzą, nie hałasują, nie wywołują alergii. I tak powstała firma Pet Rock. Za 3,95 dolara można było sobie kupić "domowy" kamień.
Ten wysyłany był w kartonowym pudełku z dziurkami (aby mógł oddychać), leżał na sianku (aby było mu wygodnie) i miał dołączoną instrukcję obsługi, która zawierała wskazówki typu: "jak nauczyć twój kamień udawania martwego". Kamień w roli domowego pupila okazał się hitem, a Gary Dahl szybko zarobił ponad dwa miliony dolarów. Choć autor tej idei zmarł w 2015 r. w wieku 78 lat, Pet Rock wciąż jest w sprzedaży. (fot. ebay.com)


Słowa kluczowe
- CitiKitty
- Pet Rock
- Lucky Break Wishbone
- Finders Key Purse
- Josh Opperman
- Rebecca Rescate
- Sandy Stein
- Bed Bag Barrier
- Tony Abrams
- Zipz Shoes
- Ken Ahroni
- Gary Dahl
- Hangovers Helpers
- Reserve a Spot in Heaven
KOMENTARZE (0)