Najdziwniejsze pomysły na biznes, które wypaliły

Macie pomysł na biznes, ale nie wiecie, czy się sprawdzi ? Wydaje wam się zbyt oczywisty, a może nawet głupi? Oto 10 historii, które pokazują, że nawet z pozoru najgłupsze biznesowe pomysły mają szansę na sukces i mogą przynieść fortunę.

Autor: Jolanta Miśków 15 kwi 2018 6:00

REKLAMA

Zamiast domowego zwierzaka... kamień

W 1975 r. Gary Dahl z Kalifornii po spotkaniu ze znajomymi, którzy narzekali na swoje zwierzaki, wymyślił alternatywę dla domowego przyjaciela – kamień. W jego opinii kamienie również mają osobowość, ale w odróżnieniu od zwierząt, nie sprawiają za dużo kłopotu – nie brudzą, nie hałasują, nie wywołują alergii. I tak powstała firma Pet Rock. Za 3,95 dolara można było sobie kupić "domowy" kamień.

Ten wysyłany był w kartonowym pudełku z dziurkami (aby mógł oddychać), leżał na sianku (aby było mu wygodnie) i miał dołączoną instrukcję obsługi, która zawierała wskazówki typu: "jak nauczyć twój kamień udawania martwego". Kamień w roli domowego pupila okazał się hitem, a Gary Dahl szybko zarobił ponad dwa miliony dolarów. Choć autor tej idei zmarł w 2015 r. w wieku 78 lat, Pet Rock wciąż jest w sprzedaży. (fot. ebay.com)


  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.