Najdziwniejsze pomysły na biznes, które wypaliły

Macie pomysł na biznes, ale nie wiecie, czy się sprawdzi ? Wydaje wam się zbyt oczywisty, a może nawet głupi? Oto 10 historii, które pokazują, że nawet z pozoru najgłupsze biznesowe pomysły mają szansę na sukces i mogą przynieść fortunę.

Autor: Jolanta Miśków 15 kwi 2018 6:00

REKLAMA

Interes na złamanych sercach

Pomysł na biznes "I Do, Now I Don't" zrodził się, kiedy narzeczona Josha Oppermana zerwała z nim zaręczyny i zwróciła mu pierścionek. Okazało się, że kiedy Josh chciał go zwrócić, zaoferowano mu zwrot pieniędzy w wysokości tylko 30 proc. ceny, którą zapłacił. Doszedł do wniosku, że takich osób jak on jest więcej i postanowił w 2007 r. założyć sklep internetowy "I Do, Now I Don't", w którym handluje używanymi pierścionkami zaręczynowymi, a od transakcji pobiera 15 proc. Już w 2013 r. biznes przyniósł Oppermanowi oraz jego siostrze Marze, z którą prowadzą sklep, ok. 3 mln dolarów zysku. (fot. pixabay)



REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.