Najdziwniejsze pomysły na biznes, które wypaliły

Macie pomysł na biznes, ale nie wiecie, czy się sprawdzi ? Wydaje wam się zbyt oczywisty, a może nawet głupi? Oto 10 historii, które pokazują, że nawet z pozoru najgłupsze biznesowe pomysły mają szansę na sukces i mogą przynieść fortunę.

Autor: Jolanta Miśków 15 kwi 2018 6:00

REKLAMA

Interes na złamanych sercach

Pomysł na biznes "I Do, Now I Don't" zrodził się, kiedy narzeczona Josha Oppermana zerwała z nim zaręczyny i zwróciła mu pierścionek. Okazało się, że kiedy Josh chciał go zwrócić, zaoferowano mu zwrot pieniędzy w wysokości tylko 30 proc. ceny, którą zapłacił. Doszedł do wniosku, że takich osób jak on jest więcej i postanowił w 2007 r. założyć sklep internetowy "I Do, Now I Don't", w którym handluje używanymi pierścionkami zaręczynowymi, a od transakcji pobiera 15 proc. Już w 2013 r. biznes przyniósł Oppermanowi oraz jego siostrze Marze, z którą prowadzą sklep, ok. 3 mln dolarów zysku. (fot. pixabay)



REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.