Najdziwniejsze pomysły na biznes, które wypaliły

Macie pomysł na biznes, ale nie wiecie, czy się sprawdzi ? Wydaje wam się zbyt oczywisty, a może nawet głupi? Oto 10 historii, które pokazują, że nawet z pozoru najgłupsze biznesowe pomysły mają szansę na sukces i mogą przynieść fortunę.

Autor: Jolanta Miśków 15 kwi 2018 6:00

REKLAMA

Klucze w damskiej torebce

Sandy Stein w 2004 r., po ponad 32 latach pracy jako stewardesa, stała na progu bezrobocia. Jej mąż również miał kłopoty w pracy, a małżeństwo miało 10-letniego syna. Pomysł na biznes przyszedł we śnie i okazał się banalnie prosty – kobieca torebka, panujący w niej wiecznie bałagan i jakże irytujące poszukiwanie kluczy. Sandy postanowiła zmienić ten stan rzeczy i wymyśliła breloczek, który można przypiąć do brzegu torebki i po jej wewnętrznej stronie przyczepić do niego klucze. Nie znalazła partnerów biznesowych, którzy uwierzyliby w ten pomysł, więc sama, z własnych oszczędności zamówiła pierwszą partię 300 tys. breloczków. Już po czterech miesiącach wprowadzenia do sprzedaży Finders Key Purse zarobiła pierwszy milion dolarów. Jak sama przyznaje, to co pozwala odnieść sukces, to 200-proc. wiara w siebie i w swój pomysł. Niezależnie od tego, co mówią i myślą inni. (fot. Finders Key Purse)



REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.