Najdziwniejsze pomysły na biznes, które wypaliły

Macie pomysł na biznes, ale nie wiecie, czy się sprawdzi ? Wydaje wam się zbyt oczywisty, a może nawet głupi? Oto 10 historii, które pokazują, że nawet z pozoru najgłupsze biznesowe pomysły mają szansę na sukces i mogą przynieść fortunę.

Autor: Jolanta Miśków 15 kwi 2018 6:00

REKLAMA

Klucze w damskiej torebce

Sandy Stein w 2004 r., po ponad 32 latach pracy jako stewardesa, stała na progu bezrobocia. Jej mąż również miał kłopoty w pracy, a małżeństwo miało 10-letniego syna. Pomysł na biznes przyszedł we śnie i okazał się banalnie prosty – kobieca torebka, panujący w niej wiecznie bałagan i jakże irytujące poszukiwanie kluczy. Sandy postanowiła zmienić ten stan rzeczy i wymyśliła breloczek, który można przypiąć do brzegu torebki i po jej wewnętrznej stronie przyczepić do niego klucze. Nie znalazła partnerów biznesowych, którzy uwierzyliby w ten pomysł, więc sama, z własnych oszczędności zamówiła pierwszą partię 300 tys. breloczków. Już po czterech miesiącach wprowadzenia do sprzedaży Finders Key Purse zarobiła pierwszy milion dolarów. Jak sama przyznaje, to co pozwala odnieść sukces, to 200-proc. wiara w siebie i w swój pomysł. Niezależnie od tego, co mówią i myślą inni. (fot. Finders Key Purse)



REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.