PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Lot w tunelu aerodynamicznym, przejażdżka Ferrari czy lot balonem. Czego to szef nie wymyśli

Działy HR we współpracy z menedżerami lub ze wsparciem firm zewnętrznych tworzą systemy motywacyjne, aby budować zaangażowanie pracowników. Na rynku pojawiają się również niestandardowe pomysły pokazujące jak przez oderwanie pracownika od biurka i podarowanie mu zaskakującego przeżycia może zmotywować go do dalszego działania.

  • Autor:JP
  • 12 paź 2015 10:57
 Lot w tunelu aerodynamicznym, przejażdżka Ferrari czy lot balonem. Czego to szef nie wymyśli
Kolejne lata pokażą, czy niestandardowa forma motywowania pracowników ma szansę stać się skutecznym narzędziem w biznesie. /Fot.mat.pras.
REKLAMA

- Lot w tunelu aerodynamicznym, przejażdżka Ferrari czy lot balonem, to niezwykła forma podziękowania za dotychczasową współpracę i oryginalny sposób motywowania zespołu. Firm chcących podarować pracownikom emocje w prezencie, aby budować ich lojalność i zaangażowanie przybywa z roku na rok – komentuje Kornel Piesio z serwisu PrezentMarzen.com.

Firmy inwestują środki finansowe i czas wdrażając systemy motywacyjne, często skierowane nie tylko do swoich pracowników, jak również do partnerów i klientów biznesowych. Część firm idzie jednak o krok dalej jednocześnie kreując nowy trend w motywowaniu pracowników w formie fundowania im oryginalnych przeżyć, spełniania marzeń.

Nowy trend w budowaniu relacji z partnerami biznesowymi i motywowania pracowników w postaci niestandardowych przeżyć do niedawna był w Polsce jeszcze egzotyką, analogicznie jak idea "corporate wellness", dziś jest coraz częściej wykorzystywany nie tylko przez korporacje, ale również polskie firmy.

Motoryzacja i latanie

Kluczową kwestią w korzystaniu z nowoczesnej formy nagradzania pracowników i kontrahentów jest znajomość ich zainteresowań. Skok ze spadochronem to na przykład odpowiedni prezent dla osoby, która uwielbiają dreszczyk emocji i adrenalinę, a kurs sushi lub masaż gorącymi kamieniami dla osoby ceniącego sobie spokój i relaks. 

- Z naszych obserwacji wynika, iż największym zainteresowaniem w ofercie biznesowej cieszą się prezenty w postaci przeżyć związane z motoryzacją, jak drifting, przejażdżki luksusowymi, sportowymi autami. Drugie miejsce zajmują doznania w powietrzu czyli: loty paralotnią, szybowcem czy balonem. Kolejna popularna kategoria to aktywności sportowe, jak strzelanie z broni czy gry taktyczne – mówi Kornel Piesio.

Kolejne lata pokażą, czy niestandardowa forma motywowania pracowników i budowania lojalności klientów, dostarczająca im niezapomnianych przeżyć ma szansę stać się skutecznym narzędziem motywacyjnym w biznesie.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (2)

Do artykułu: Lot w tunelu aerodynamicznym, przejażdżka Ferrari czy lot balonem. Czego to szef nie wymyśli

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Baba 2016-03-07 09:42:31

    Pani Aniu, moim zdaniem wszytko jest dla kobiet. Ja akurat sportowymi samochodami nie jeździłam, za to latałam w tunelu aerodynamicznym FreeFlyCenter. Ta rozrywka jest dla obu płci i równie dobrze można się bawić.

  • Anna 2015-10-13 12:52:53

    Myślałam, że jazda sportowym samochodem jest tylko dla facetów. Kiedy jednak szef zorganizował nam event w długi weekend, gdzie jeździliśmy takimi małymi bolidami, to powiem tak: dawno się tak dobrze nie bawiłam :)

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.