PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Dziś Dzień Sekretarki i Asystentki. W ich pracy dobra organizacja to podstawa

Asystentkom powierza się wiele ważnych, strategicznych tematów. Dlatego moim zdaniem osoba na tym stanowisku powinna być dokładna, sumienna i zdyscyplinowana, aby wszystkie zadania były zrealizowane w terminie i z należytą starannością. Bardzo ważna jest a wręcz priorytetowa dobra organizacja pracy... ale tego chyba nie można się nauczyć, trzeba po prostu lubić porządek i być osobą „poukładaną” - tak o swojej pracy opowiada Magdalena Balcerzak, asystentka prezesa zarządu Michelin Polska.

  • Autor:KDS
  • 25 sty 2021 13:15
Dziś Dzień Sekretarki i Asystentki. W ich pracy dobra organizacja to podstawa
Magdalena Balcerzak, asystentka prezesa zarządu Michelin Polska. (fot. praca.michelin.pl)
REKLAMA
  • 25 stycznia wypada Dzień Sekretarki i Asystentki. To międzynarodowe święto, które obchodzi się w kilkudziesięciu krajach świata.
  • W ten sposób docenieni zostają pracownicy biurowi, tacy jak sekretarki, asystentki czy recepcjonistki. 
  • Poznajcie Magdalenę Balcerzak, która jako asystentka prezesa zarządu Michelin Polska pracuje od 10 lat.

Z danych serwisu portaldlasekretarek.pl pracę asystentki i sekretarki wykonuje w Polsce ponad 70 tys. osób. Przedział wiekowy kobiet pracujących w tych zawodach rozciąga się w tych zawodach w granicach 20-50 lat, z czego największą grupę wiekową stanowią kobiety między 23. a 35. rokiem życia.

Jeszcze kilka lat temu uważano, że aby zostać asystentką czy sekretarką wystarczy zdana matura. Jednak te czasy dawno minęły. Dziś rola osób piastujących te stanowiska uznawana jest za bardzo istotną dla rozwoju firmy. Przykład?

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Donald Trump, amerykański przedsiębiorca i miliarder, były prezydent USA, powiedział tak: „Jeśli chcesz zrobić dobry biznes, najpierw zatrudnij dobrą asystentkę". Coś w tym jest, ponieważ sekretarka to prawa ręka szefa, która czuwa nie tylko nad swoją pracą, ale także nad obowiązkami przełożonego.

Dobra organizacja to podstawa

Magdalena Balcerzak na stanowisku asystentki prezesa zarządu Michelin Polska pracuje od 10 lat. Dokładnie zajmuje stanowisko koordynatora ds. administracji i pełnię funkcję asystentki prezesa zarządu, dyrektora generalnego. Jej historię opisano na profilu rekrutacyjnym na Facebook Praca w Michelin.

- Wspieram szefa i cały zespół ekipy dyrekcyjnej w ich funkcjonowaniu. Mój zakres obowiązków jest bardzo szeroki: od planowania kalendarza dyrektora i zespołu, organizacji podróży, wizyt, wydarzeń, wykonywania tłumaczeń, po własne projekty związane z usprawnianiem procesów administracyjnych, jak na przykład wdrażanie cyfrowej aplikacji do obiegu dokumentacji - opowiada o swojej pracy.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Dziś Dzień Sekretarki i Asystentki. W ich pracy dobra organizacja to podstawa

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Susan Benson 2021-01-25 16:01:18

    Witam Szanowni Państwo, Potrzebujecie pomocy finansowej? Jestem Susan Benson. Jestem pożyczkodawcą, a także doradcą finansowym.. Potrzebujesz kredytu biznesowego, pożyczki osobistej, pożyczki hipotecznej lub pożyczki na realizację swojego projektu? jeśli Twoja odpowiedź brzmi tak, zalecam kontakt z moją firmą. Świadczymy wszelkiego rodzaju usługi pożyczkowe, w tym pożyczki długoterminowe i krótkoterminowe. Aby uzyskać więcej informacji, napisz do nas e-mailem: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) lub wyślij mi wiadomość bezpośrednio na WhatsApp przez: +447903159998 i otrzymaj natychmiastową odpowiedź.. Jesteśmy firmą świadczącą kompleksowe usługi finansowe i staramy się pomóc Ci spełnić wszystkie Twoje aspiracje. Specjalizujemy się w dostarczaniu strukturalnych rozwiązań finansowych dla osób fizycznych i firm w najbardziej efektywny i najszybszy sposób.....

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.