-
- •10 sty 2020 12:10
Czytanie książek to niewątpliwie jedna z najbardziej popularnych metod uzupełniania wiedzy. Które warto przeczytać? Oto subiektywny przegląd dziesięciu książek, po które menedżerowie i HR-owcy powinni sięgnąć.

Joanna Malinowska-Parzydło, „Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach”
– Liderzy coraz silniej odczują nie tyle zmiany generacyjne, ile poziom frustracji i braku poczucia sensu pracy skorelowany z wysokim poziomem depresji wśród młodych Polaków, przy równoczesnej ich potrzebie pracy w warunkach przyjaznych dla ludzi. Coraz mniej pracowników będzie gotowych pracować na „placu boju” po ciemnej stronie – coraz odważniej i wprost domagając się zdrowych kultur, w które wpisane są dobre wartości i zaufanie rodem z #JasnejStronyZarządzania. A to wiele zmienia w agendzie kompetentnego lidera 4.0 – mówi dla PulsHR.pl Joanna Malinowska-Parzydło, executive partner w butiku doradczym Younicorn.
To lider i jego sposób zarządzania mają ogromny wpływ na atmosferę i relacje w pracy – od tego zależy, czy pracownik będzie szedł do pracy z entuzjazmem. Joanna Malinowska-Parzydło zaprasza do podróży „po specyficznej mapie zespołowych krain i gier międzyludzkich”. Jak zaznacza, „Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach” wraz ze stanowiącym jego część Atlasem gier (nie tylko) korporacyjnych to książka napisana przez życie, ludzi i firmy. (Fot. Shutterstock)


Słowa kluczowe
- zarządzanie
- Joanna Malinowska-Parzydło
- Wojciech Mroczyński
- Zyta Machnicka
- Kamil Fejfer
- Wojciech Haman
- Jerzy Gut
- Marek Wzorek
- Maja Gojtowska
- Tomasz Król
- Anna Lipka
- Beata Jamka
KOMENTARZE (0)