4Life Direct najlepszym contact center w Europie

4Life Direct, polski pośrednik ubezpieczeń na życie direct, po raz kolejny został nagrodzony za najlepsze contact center w Europie. Nagrodę przyznano na corocznym Kongresie Contact Center World, który odbył się w Wiedniu.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

4Life Direct najlepszym contact center w Europie

PODZIEL SIĘ


Autor: ang

10 lip 2013 19:02


Nagroda przyznawana jest przez zrzeszające ponad 130 000 członków stowarzyszenie The Global Association for Contact Center Best Practices.

4Life Direct konkurował z ponad z firmami z całej Europy. „Zdobycie tak prestiżowej nagrody po raz drugi z rzędu jest odzwierciedleniem poświęcenia i ciężkiej pracy naszych pracowników. Świadczy również o ich najwyższym profesjonalizmie i jakości świadczonych usług. To ich nagroda i jesteśmy z nich bardzo dumni" - powiedział Francois Marais, dyrektor zarządzający 4Life Direct w Polsce.

4Life Direct został również wyróżniony za wysoki standard jakości, jaki zapewnił klientom w ubiegłym roku. „Wyróżnienie za Jakość Obsługi Klientów na międzynarodowym poziomie jest jednym z najbardziej cennych osiągnięć jakie mogliśmy zdobyć w tym roku." - podkreśla obecna na Kongresie Marta Klicka-Lewandowska, menadżer Działu Kontroli Jakości 4Life Direct.

4Life Direct był pierwszą w historii polską firmą, której przyznano nagrodę za najlepsze call center na świecie. Podczas ubiegłorocznego finału w Las Vegas firma konkurowała z wielkimi międzynarodowymi organizacjami takimi jak: DHL, Philips, Vodafone, FedEx, China Bank czy Volkswagen.

Tegoroczny finał odbędzie się w listopadzie. „Naszym celem jest utrzymanie tej pozycji również w tym roku" - zapowiada Bruce Howard, prezes 4Life Direct. Bruce Howard podzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w zarządzaniu międzynarodowymi kampaniami contact center podczas wrześniowego IX Kongresu Contact Center w Warszawie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.