Tam meble wygrały z automotive walkę o specjalistów

Branża automotive ma coraz większy problem ze znalezieniem odpowiednich fachowców. Zwłaszcza jeśli chodzi o wydruk 3D, skanowanie, inżynierię odwrotną (reverse engineering) czy modelowanie przestrzenne. Walkę o specjalistę koncerny coraz częściej przegrywają z producentami… mebli.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Tam meble wygrały z automotive walkę o specjalistów

- W naszym centrum używamy de facto tych samych programów, urządzeń i technologii. Różnica polega na tym, że my nie tworzymy samochodu, lecz krzesło – mówi Wiesław Szafran, dyrektor Centrum Badawczo-Rozwojowego w Grupie Nowy Styl.

W nowoczesnym laboratorium pracuje już 200 wysoko wykwalifikowanych technologów, którzy badają produkty pod kątem ergonomii, możliwości lepszego montażu, wytrzymałości materiałów czy akustyki.

- W tej chwili żadna z dużych firm nie sprzedaje samego mebla. Teraz sprzedaje się rozwiązania - pomagamy klientowi dopasować rozwiązania do jego wymagań. Aranżujemy całe powierzchnie. Nasi specjaliści decydują, gdzie postawić np. drukarkę czy telefon. Chodzi o to, by stworzyć miejsce, w którym praca nie będzie męczyła – dodaje dyrektor CBR Grupy Nowy Styl.

W naszym cyklu „Gospodarczym okiem” dotarliśmy do Jasła na Podkarpaciu. Pokazujemy, jak działa centrum badawcze u trzeciego największego producenta mebli biurowych w Europie i na czym polega „katowanie” foteli.

Odpowiemy też na pytanie, gdzie automotive zdecydowanie przegrywa z branżą meblarską.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.