NIK skontrolowała zatrudnienie na Orlikach

Niemal we wszystkich skontrolowanych gminach na Orlikach pracowali odpowiednio przygotowani animatorzy, organizujący zajęcia sportowe - wynika z raportu Najwyższej Izby Kontroli.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

NIK skontrolowała zatrudnienie na Orlikach

Najwyższa Izba Kontroli przedstawiła raport dotyczący Orlików. Wynika z niego, że gminy w większości właściwie utrzymywały boiska, jednak 62,5 proc. obiektów wymaga remontu. Inspektorzy zwiedzili 15 obiektów i stwierdzili, że jeden z nich w ogóle nie nadaje się do użytku.

NIK pozytywnie ocenia zatrudnienie niemal we wszystkich skontrolowanych gminach odpowiednio przygotowanych animatorów, organizujących zajęcia sportowe. Także z badania kwestionariuszowego wynika, że w większości - w blisko 95 proc. kompleksach Orlików - byli zatrudnieni animatorzy. Nie posiadało ich 5 proc. obiektów.

Animatorzy pracowali zazwyczaj na umowach zlecenie przez dziewięć-dziesięć miesięcy w roku. Wszyscy w kompleksach Orlik objętych kontrolą NIK posiadali niezbędne do tej pracy kwalifikacje - nauczyciela wychowania fizycznego bądź trenera lub instruktora sportu. Samorządy, które nie zatrudniały animatorów, jako przyczyny podawały brak chętnych spełniających wymogi i niewystarczające środki finansowe.

Cały artykuł czytaj tutaj.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.