PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Brak siedziby i zaplecza administracyjnego utrudnia pracę Obywatelskiego Parlamentu Seniorów

- Prawidłowe funkcjonowanie Obywatelskiego Parlamentu Seniorów będzie wtedy, kiedy będą w nim reprezentowane jak najszersze środowiska senioralne, a wspierać go będą swoim doświadczeniem eksperci – uważa Krystyna Lewkowicz, przewodnicząca OPS.

Brak siedziby i zaplecza administracyjnego utrudnia pracę Obywatelskiego Parlamentu Seniorów
Zorganizowanie tegorocznej sesji bywatelskiego Parlamentu Seniorów to trudne zadanie, bo nie ma budżetu. (Fot. pixabay)
REKLAMA

Pierwsza sesja Obywatelskiego Parlamentu Seniorów (OPS) odbyła się 1 października 2015 r. Po ubiegłorocznych obradach parlamentu seniorów pozostała obszerna dokumentacja programowa, powołano komisje branżowe, zgłoszono wiele wniosków, z realizacji których trzeba zdać relację na kolejnej sesji.

Krótko mówiąc, trzeba w sposób ciągły prowadzić prace, konsultacje społeczne proponowanych rozwiązań, kontaktować i spotykać się z delegatami z całej Polski. Trzeba też zaplanować przyszłe działania. Do ważniejszych z nich należy wypracowanie definicji „organizacji senioralnej” oraz opracowanie nowego regulaminu OPS, w tym zasad akredytacji, ukierunkowanych na rozszerzenie reprezentatywności środowisk senioralnych.

Brak siedziby i zaplecza administracyjnego powoduje, że jest to zadanie bardzo trudne, bowiem OPS nie dysponuje żadnym własnym budżetem, a logistyka prowadzenia w/w działań generuje niemałe koszty.

- Ludzie nie zawsze chętnie chcą pracować społecznie na większą, niż lokalną skalę, bo to absorbuje dużo czasu, trudów i kosztów podróży. Prawidłowe funkcjonowanie Obywatelskiego Parlamentu Seniorów będzie wtedy, kiedy będą w nim reprezentowane jak najszersze środowiska senioralne, a wspierać go będą swoim doświadczeniem eksperci – uważa Krystyna Lewkowicz, przewodnicząca OPS.

Cały artykuł znajdziesz tutaj.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Brak siedziby i zaplecza administracyjnego utrudnia pracę Obywatelskiego Parlamentu Seniorów

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.