PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Sztuczna inteligencja odmieni pracę w biurze

Dzięki nowym technologiom biurowa praca może stać się o wiele szybsza. Człowiek w wielu żmudnych zadaniach wyręczy... sztuczna inteligencja.

Sztuczna inteligencja odmieni pracę w biurze
Na rynku urządzeń biurowych asystenci głosowi mogą się okazać najnowszym trendem. (Fot. Pixabay)
REKLAMA
  • Wkrótce urządzenia biurowe, podobnie jak nasze smartfony, będą się w stanie komunikować z użytkownikiem za pośrednictwem komend głosowych.
  • Urządzeń takich jak drukarki czy skanery nie czeka rewolucja, ale będą one coraz bardziej użyteczne i inteligentne.
  • Wspierane sztuczną inteligencją będą mogły wyręczać człowieka w codziennych, żmudnych zadaniach, a także będą w pełni gotowe do pracy od momentu wejścia pracownika do biura.

– Nie spodziewamy się dużych zmian jeżeli chodzi o technologię druku, bo druk laserowy rozwija się stale. Urządzenia są coraz szybsze, drukują z coraz wyższą jakością, natomiast cały czas wprowadzane są udoskonalenia. Większe zmiany zachodzą w tym, co urządzenia są w stanie zrobić: skanują, wysyłają e-maile, komunikują się z chmurą, potrafią przetłumaczyć dokumenty. Użyteczność i funkcje urządzeń będą się zmieniały, natomiast nie sama technologia druku – mówi Leszek Bareja z Xerox Polska.

Asystenci głosowi znajdują coraz więcej zastosowań. To już nie tylko smartfony i specjalne głośniki, takie jak Google Home czy Amazon Echo, lecz także coraz częściej można się porozumieć z inteligentnym asystentem w samochodzie, a teraz także w biurze. Zastosowań nieustannie przybywa. Firma LG w swoich telewizorach z serii ThinQ zainstalowała asystenta wspieranego sztuczną inteligencją, który pozwala na bezdotykową obsługę telewizorów.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Także na rynku urządzeń biurowych asystenci głosowi mogą się okazać najnowszym trendem. Możliwość komunikacji pomiędzy człowiekiem a np. drukarką lub urządzeniem wielofunkcyjnym może znacznie ułatwić codzienną pracę w biurze.

– Tak jak mamy Siri dla iPhone’a czy Alexę Amazona, tak Xerox opracował Gabi, która pozwala za pomocą głosu obsługiwać urządzenie biurowe. Gabi zaprojektowano przede wszystkim z myślą o osobach niepełnosprawnych, aby pomóc im w obsługiwaniu urządzeń. W przyszłych generacjach, mam nadzieję, że pojawi się dużo więcej, dużo bardziej rozbudowanych funkcji – sztuczna inteligencja, współpraca z chmurą. Gabi będzie urządzeniem, które pomoże nam zrobić dużo więcej, dużo szybciej i dużo łatwiej ­– przekonuje Leszek Bareja.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (2)

Do artykułu: Sztuczna inteligencja odmieni pracę w biurze

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Koko 2018-08-23 13:32:21

    ludzie. ogarnijcie sie. wszytkie ceny paliw poszly w gore bo sytuacja w zatoce perskiej czy wyjscie usa z porozumienia nuklearnego z iranem sa wina Donalda Trumpa i stojacych z nim zydow

  • ktos 2018-08-23 12:27:03

    Kto by pomyślał, że tak diametralnie może się zmienić cena paliwa na stacjach. Szok w oczy pali. Wszystkie zagraniczne podnosza ceny. tylko nasi staraja sie trzymac

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.