HR w chmurze: Neuca wdraża nowy system zarządzania pracownikami

• Gavdi Polska wdroży system SAP SuccessFactors w grupie Neuca.
• W ramach nowego rozwiązania menedżerowie zostaną wyposażeni w intuicyjne narzędzie do zarządzania zespołem.
• Z systemu korzystać będzie docelowo 4 tysiące pracowników.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

HR w chmurze: Neuca wdraża nowy system zarządzania pracownikami

Gavdi Polska wdroży system SAP SuccessFactors w grupie Neuca, dostawcy produktów i usług na rynku zdrowia. Narzędzie wesprze realizację misji i strategii rynkowej firmy oraz wynikających z nich założeń polityki personalnej.

W ramach projektu uruchomiony zostanie moduł employee central stanowiący centralne miejsce przechowywania informacji o pracownikach. Menedżerowie Neuca otrzymają dostęp do określonych danych podległych pracowników niezależnie od miejsca, w którym przebywają - także przy użyciu urządzeń mobilnych.

Czytaj też: PKP zarządza talentami w chmurze

Pierwsza fala projektu obejmie wdrożenie modułu onboarding wspierającego proces wprowadzania nowych pracowników do firmy oraz moduł learning do obsługi zarządzania szkoleniami. W drugiej fali zaplanowano uruchomienie modułów performance & goals oraz succession & development.

- Podjęliśmy decyzję o wdrożeniu rozwiązania chmurowego, ponieważ zależy nam na uspójnieniu i stałym monitoringu realizacji strategii grupy. Dzięki SAP SuccessFactors ustandaryzujemy niektóre procesy zarządzania kapitałem ludzkim i udostępnimy pracownikom nowoczesne rozwiązanie odpowiadające potrzebom oraz wymaganiom współczesnego użytkownika – mówi Andrzej Zieliński, dyrektor departamentu polityki personalnej w Neuca.

Czytaj też: E-mail umiera. Czas na nowe narzędzia komunikacji w firmach

Elementem projektu w grupie Neuca będzie także wdrożenie firmowego portalu społecznościowego, który umożliwi wielostronną i szybką wymianę wiedzy poprzez grupy dyskusyjne, bazy wiedzy, fora czy blogi. W ramach korzystania z tego serwisu pracownicy będą mieli możliwość pracy grupowej na dokumentach w czasie rzeczywistym, prowadzenia grup projektowych czy ankietowania. Usprawni to współpracę pomiędzy poszczególnymi pracownikami czy grupami roboczymi i zmniejszy jej koszty.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.