Wiadomo, kto pomoże Żabce stworzyć "Sklepy przyszłości"

Polska firma Nanovo pomoże sklepom marki Żabka w realizacji projektu "sklepów przyszłości". Spółka dostarczy inteligentne ekrany, na których będą wyświetlane spersonalizowane reklamy - zapowiedział członek zarządu Nanovo Dariusz Sobczak.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Wiadomo, kto pomoże Żabce stworzyć "Sklepy przyszłości"

Rozmówca stwierdził, że polski rynek jest dobrym miejscem do tworzenia nowatorskiej technologii, która po lokalnym przyjęciu wykorzystywana jest później za granicą.

"Polska to fantastyczne miejsce do adoptowania nowych technologii. Ma to dwa aspekty. Pierwszy to otwartość polskiego klienta, który bardzo szybko adoptuje nowe rozwiązania i trwale wpisuje je w swoje nawyki. Druga kwestia to otwartość na inwestycje ze strony sponsorów projektów, na przykład sieci detalicznych, którzy obserwują trendy, analizują je i są gotowi wdrażać je u siebie. Nie bez znaczenia jest też kapitał intelektualny, myśl techniczna i wartość kreowana przez polskie spółki" - powiedział Sobczak.

W trakcie piątkowej (14 września) konferencji z okazji 20-lecia obecności sieci Żabka na polskim rynku jej przedstawiciele zaprezentowali dwie aplikacje mobilne wykorzystujące technologię internetu rzeczy (IoT) oraz sztuczną inteligencję (AI) do zarządzania lokalem, a także prezentowania ofert sytuacyjnych, uzależnionych np. od pogody czy pory dnia.

"W związku z rozwojem sieci musimy nauczyć się dostosowywać reklamy do pojedynczego odbiorcy. Rozwiązania z obszaru internetu rzeczy są zatem bardzo ważnym elementem przyszłej transformacji w sprzedaży detalicznej. Technologia ta pozwala być bliżej konsumenta, precyzyjniej adresować komunikację i reagować na jego zachowania w sklepie w czasie rzeczywistym" - stwierdził Sobczak.

Przedstawiciel Nanovo odniósł się również do współpracy z siecią. "Technologia idzie do przodu, a firmy takie jak Żabka i eobuwie decydują się na rozwiązania oferowane przez naszą firmę, ponieważ zauważają szansę promocji swoich produktów w nowym formacie reklamowym, łączącym rozwiązania sieciowe ze sklepami stacjonarnymi" - wyjaśnił. Dodał, że oprócz rozwiązań technologicznych spółka zapewnia klientom wsparcie przy tworzeniu treści, które mają być wyświetlane na jej ekranach.

Pierwsze punkty handlowe marki Żabka wykorzystujące inteligentne ekrany i inne technologie "sklepów przyszłości" mają zostać udostępnione klientom przed końcem bieżącego roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.