Polska firma Nanovo pomoże sklepom marki Żabka w realizacji projektu "sklepów przyszłości". Spółka dostarczy inteligentne ekrany, na których będą wyświetlane spersonalizowane reklamy - zapowiedział członek zarządu Nanovo Dariusz Sobczak.

Rozmówca stwierdził, że polski rynek jest dobrym miejscem do tworzenia nowatorskiej technologii, która po lokalnym przyjęciu wykorzystywana jest później za granicą.
"Polska to fantastyczne miejsce do adoptowania nowych technologii. Ma to dwa aspekty. Pierwszy to otwartość polskiego klienta, który bardzo szybko adoptuje nowe rozwiązania i trwale wpisuje je w swoje nawyki. Druga kwestia to otwartość na inwestycje ze strony sponsorów projektów, na przykład sieci detalicznych, którzy obserwują trendy, analizują je i są gotowi wdrażać je u siebie. Nie bez znaczenia jest też kapitał intelektualny, myśl techniczna i wartość kreowana przez polskie spółki" - powiedział Sobczak.
"W związku z rozwojem sieci musimy nauczyć się dostosowywać reklamy do pojedynczego odbiorcy. Rozwiązania z obszaru internetu rzeczy są zatem bardzo ważnym elementem przyszłej transformacji w sprzedaży detalicznej. Technologia ta pozwala być bliżej konsumenta, precyzyjniej adresować komunikację i reagować na jego zachowania w sklepie w czasie rzeczywistym" - stwierdził Sobczak.
Przedstawiciel Nanovo odniósł się również do współpracy z siecią. "Technologia idzie do przodu, a firmy takie jak Żabka i eobuwie decydują się na rozwiązania oferowane przez naszą firmę, ponieważ zauważają szansę promocji swoich produktów w nowym formacie reklamowym, łączącym rozwiązania sieciowe ze sklepami stacjonarnymi" - wyjaśnił. Dodał, że oprócz rozwiązań technologicznych spółka zapewnia klientom wsparcie przy tworzeniu treści, które mają być wyświetlane na jej ekranach.
Pierwsze punkty handlowe marki Żabka wykorzystujące inteligentne ekrany i inne technologie "sklepów przyszłości" mają zostać udostępnione klientom przed końcem bieżącego roku.


KOMENTARZE (0)