PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Tesco wychodzi z gigantycznej zapaści. Znów zatrudnia

Najnowsze wyniki Tesco na Wyspach Brytyjskich można odczytywać jako znak, że handlowy gigant powoli wychodzi z gigantycznej zapaści przełomu lat 2014/2015. W kwietniu ubiegłego roku sieć zaraportowała najgorszy wynik w historii.

  • Autor:PAP/em
  • 14 sty 2016 12:37
Tesco wychodzi z gigantycznej zapaści. Znów zatrudnia
W zakończonym w lutym 2015 r. roku rozliczeniowym sieć zanotowała stratę w wysokości 6,4 mld funtów (fot. wikimedia commons)
REKLAMA

Z oficjalnych danych przedsiębiorstwa wynika, że w okresie świątecznym Tesco na Wyspach Brytyjskich zanotowało 1,3-procentowy wzrost sprzedaży.

Zdaniem ekspertów, wzrost sprzedaży to dowód, że Tesco opłaciła się strategia obniżek cen, zastosowana w odpowiedzi na rosnącą popularność oferty niemieckich dyskontów Lidl i Aldi. W okresie świątecznym sieć zatrudniła również dodatkowe 4 tysiące pracowników.

Tesco poinformowało również, że w okresie 19 tygodni, zakończonym 9 stycznia, sprzedaż w sklepach sieci w Wielkiej Brytanii wzrosła po raz pierwszy od czterech lat.

Analitycy są zaskoczeni. Prognozowano, że w okresie sześciu tygodni, zakończonym 9 stycznia, sprzedaż w sklepach Tesco otwartych dłużej niż 12 miesięcy spadnie o 1-3 proc. w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Tesco wychodzi z gigantycznej zapaści. Znów zatrudnia

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.