PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Szkolenia online, pomoc psychologa, premie. Tak Makro wspiera pracowników w czasie pandemii

– Sprawne działanie sieci nie byłoby możliwe bez naszego największego kapitału – pracowników, w szczególności tych, którzy pracują w halach. To właśnie dzięki ich poświęceniu utrzymaliśmy wysoką jakość obsługi naszych klientów oraz ciągłość procesu sprzedaży – tak o pracownikach Makro Polska mówi Katarzyna Kosel, członek zarządu i dyrektor pionu personalnego tej sieci handlowej.

  • Autor:KDS
  • 26 lis 2020 14:00
Szkolenia online, pomoc psychologa, premie. Tak Makro wspiera pracowników w czasie pandemii
Makro uruchomiło program wsparcia psychologicznego dla wszystkich pracowników w formie indywidualnych, anonimowych konsultacji telefonicznych. (Fot. Shutterstock)
REKLAMA
  • Kilka miesięcy temu świat „stanął na głowie”, a raczej zatrzymał się w miejscu.
  • Wybuch i rozwój pandemii wirusa COVID-19 oznaczał zmianę wielu codziennych nawyków, także tych zawodowych, dotyczących pracowników.
  • Wiele firm musiało niemal z dnia na dzień zmienić formułę działania, poszukiwać nowych rynków zbytu, dopasować się do zmieniających się okoliczności biznesowych. Jak sobie z tym poradziły?

W okresie pandemii sieci handlowe stały się dla wielu Polaków bardzo ważnymi punktami, pozwalającymi na szybkie i sprawne zrobienie niezbędnych zakupów, a także jednym z kół zamachowych polskiej gospodarki, nieprzerwanie działających nawet w okresie lockdownu. 

– Sprawne działanie sieci nie byłoby możliwe bez naszego największego kapitału – pracowników, w szczególności tych, którzy pracują w halach – mówi Katarzyna Kosel, członek zarządu i dyrektor pionu personalnego Makro Polska. – To właśnie dzięki ich poświęceniu utrzymaliśmy wysoką jakość obsługi naszych klientów oraz ciągłość procesu sprzedaży – dodaje. 

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

By to osiągnąć firma od samego początku pandemii wprowadzała szereg działań mających za zadanie zabezpieczyć pracowników i klientów sklepu. Był to m.in. podwyższony standard bezpieczeństwa oraz komunikowanie na bieżąco obowiązujących zasad.

Pomoc psychologiczna dla pracowników

Makro zdecydowało się także na uruchomienie programu wsparcia psychologicznego dla wszystkich pracowników w formie indywidualnych, anonimowych konsultacji telefonicznych. W efekcie ponad 2400 pracowników wypowiedziało się pozytywnie nt. poczucia bezpieczeństwa, doceniając zarówno wsparcie uzyskiwane ze strony bezpośrednich przełożonych, jak i sposób pomocy uruchomionej przez spółkę dla klientów.

- Ochrona psychologiczna była jedną z najważniejszych kwestii podczas pandemii. Poczucie bezpieczeństwa budowaliśmy poprzez transparentną i częstą komunikację. Wsparciem dla pracowników byli również kierownicy liniowi, z którymi podjęliśmy szereg rozmów na temat ich roli w obecnej sytuacji - w rozmowie z PulsHR.pl podkreślała Katarzyna Kosel, członek zarządu i dyrektor pionu personalnego w Makro.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Szkolenia online, pomoc psychologa, premie. Tak Makro wspiera pracowników w czasie pandemii

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.