PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Sprzedaż FMCG w kanale e-commerce rośnie coraz szybciej

Po stronie największych producentów globalnych widać różne strategiczne decyzje związane z koncentracją na kanale e-sprzedaży: na najwyższych szczeblach tworzone są nowe stanowiska do zarządzania e-commerce. Do planów rocznych i strategii rozwoju, e-commerce wpisywane jest jako jeden ze strategicznych kanałów przychodów – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Augustynowicz, Senior Account Executive Emerging Markets w Salesforce.

Sprzedaż FMCG w kanale e-commerce rośnie coraz szybciej
Sprzedaż FMCG w kanale e-commerce rośnie rocznie w tempie kilkudziesięciu procent. (Fot. shutterstock)
REKLAMA

– Ponieważ rośnie wolumen zakupów przez internet, firmy są zmuszone pod tym kątem dostosowywać strategie działania, politykę cenową i wykorzystywane technologie. Klienci wraz z rozwojem mobilnej komunikacji i e-commerce zmieniają bowiem swoje nawyki zakupowe i procesy decyzyjne – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Augustynowicz, Senior Account Executive Emerging Markets w Salesforce.

Dodaje, że jednym z dobrych przykładów – co pokazują badania konsumentów – jest fakt, że klienci chętniej robią zakupy on-line w tych samych sklepach.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Więcej tutaj.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Sprzedaż FMCG w kanale e-commerce rośnie coraz szybciej

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.