Sprawdź, czy praca przedstawiciela handlowego jest dla ciebie

Z pewnością nie każdy da tu radę. Branżę FMCG cechuje praca z dużą liczbą zróżnicowanych produktów o względnie niskich cenach i marżach. Wyzwaniem jest odnalezienie się w szerokim kanale dystrybucji, a najwięcej stanowisk w tym sektorze należy do przedstawicieli handlowych...

Autor: Joanna Rubin 12 mar 2014 14:50

REKLAMA
Sorry, taki mamy deadline

FMCG to branża dla osób, które lubią działać pod presją czasu. Czynnik ten ich motywuje i sprawia, że są jeszcze bardziej produktywni. Poczucie terminowości u pracowników jest kluczowe. Wymaga się od nich wykonania obowiązków służbowych w wyznaczonym przedziale czasowym.

Każdego dnia do swoich klientów wyruszają przedstawiciele handlowi. W biurach pracownicy analizują dane, planują działania i podsumowują akcję promocyjne. Wszystko musi być na czas.

- To sektor dla osób dynamicznych i dobrze zorganizowanych. Takich, którzy są terminowi, pracują z kalendarzem i bardzo dobrze zarządzają czasem. Nie jest to łatwe, bo prawie każdego dnia handlowcy są w innym miejscu - mówi Andrzej Kulczyński, kierownik regionu w międzynarodowym koncernie spożywczym. (fot. fotolia)


Puls HR Puls HR

Sprawdź, czy praca przedstawiciela handlowego jest dla ciebie


REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.