21 lutego o godzinie 20.00, na antenę TVN wchodzi show kulinarne – MasterChef Junior. Zadaniem uczestników będzie udowodnienie, że przy kuchennym blacie nie liczy się wiek, ale odwaga i wyobraźnia. Partnerem programu jest Netto.
- portalspozywczy.pl
- •16 lut 2016 13:34

Netto wyposaża spiżarnię i jest dostawcą produktów spożywczych we wszystkich konkurencjach kulinarnych. Sieć zaopatruje uczestników programu w warzywa, owoce oraz produkty marek własnych, takich jak m.in. Miletto (nabiał), Firenze (makarony), Ollineo (oleje), La Campagna (kapary, oliwki) oraz Premieur (artykuły premium). Netto będzie także partnerem książki z przepisami uczestników programu MasterChef Junior.
– Jesteśmy przekonani, że wzrost zainteresowania kuchnią i gotowaniem oraz świadomym wyborem produktów prowadzi do zdrowego odżywiania; nie wspominając o wspólnym rodzinnym gotowaniu, które spaja rodziny i tworzy poczucie jedności. To spójne
z wartościami, które chcemy promować – komentuje Katarzyna Werner, koordynator Działu Marketingu w Netto.
Więcej tutaj.


KOMENTARZE (0)