PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Przybywa franczyzobiorców Carrefoura

Na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy Carrefour znacznie zwiększył tempo rozwoju modelu ajencyjnego, otwierając w stolicy aż 9 nowych sklepów ajencyjnych z logo Carrefour Express convenience i zaoferował nowy model współpracy w największych polskich miastach. Jest to reakcja związana z pojawieniem się na rynku nowej grupy osób, zainteresowanych tymczasową pracą na etacie, aby po zdobyciu doświadczenia prowadzić własne sklepy franczyzowe.

Przybywa franczyzobiorców Carrefoura
Nowa ajencja Carrefour dostosowana jest do potrzeb rynku. Fot. materiały prasowe Carrefour
REKLAMA

- Od kilku miesięcy obserwujemy znaczny wzrost liczby osób zainteresowanych nową ofertą ajencji Carrefour. Praca w naszym modelu ajencyjnym jest przygotowaniem do otwarcia własnego sklepu franczyzowego w przyszłości, a jak pokazują nasze doświadczenia, nawet do otwarcia i zarządzania siecią kilku takich sklepów - mówi Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska.

- Odpowiadając na nowy trend, zaoferowaliśmy nasz model współpracy również poza Warszawą, w największych miastach w całej Polsce – dodaje Florkiewicz.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Na koniec października br. w modelu ajencyjnym działało 28 sklepów Carrefour Express convenience, w tym 3 nowe placówki, które zostały po raz pierwszy otwarte w Łodzi i Krakowie. Sieć planuje dalszy rozwój swojej oferty i do końca czwartego kwartału, chce otworzyć kolejne 5 nowych sklepów w tym modelu.

Nowa ajencja Carrefour dostosowana jest do potrzeb rynku. Sieć pozostaje w niej głównym inwestorem – posiada prawa do lokalu i opłaca koszty związane z jego adaptacją i wyposażeniem. Inwestycja, którą ponosi ajent ogranicza się do zakupu drukarek fiskalnych oraz opłacenia koncesji na alkohol. Powinien on też umieć zarządzać zespołem oraz praktycznie znać podstawowe techniki sprzedaży. W ramach współpracy sieć zapewnia swoim ajentom system bonusowy, wsparcie  zespołu doradców oraz zdefiniowany asortyment dopasowany do lokalizacji i potrzeb klienta. Docelowo, w modelu Carrefour, ajencja po pewnym czasie może zostać przekształcona we franczyzę.

Wśród dostępnych formatów sklepów Carrefour najlepiej dopasowanym do wymogów ajencji jest Carrefour Express convenience.

Czytaj więcej tutaj

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Przybywa franczyzobiorców Carrefoura

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.