PARTNER PORTALU partner portalu

Pracownicy Żabki obsługują klientów w 106 sekund, a będzie jeszcze szybciej

Żabka ma 4694 sklepy w formacie Galaxy, z czego 2217 to nowe placówki. W sumie liczy już 5817 sklepów - od początku roku sieć urosła już o 400 punktów (dla porównania w 2016 roku działało 4512 Żabek). W sieci działa kilkadziesiąt sklepów jutra. Przychody Żabki za 2018 rok wyniosły 8,2 mld zł.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Pracownicy Żabki obsługują klientów w 106 sekund, a będzie jeszcze szybciej

W minionym roku sieć zanotowała 820 mln wizyt klientów, to o 50 mln więcej niż w 2017 roku. Sklepy Żabka odwiedza 2,2 mln klientów dziennie.

Sieć podaje, że zakupy impulsowe to aż 70 proc. wszystkich zakupów w sieci, planowane stanowią 30 proc. - to odwrotne proporcje niż w przypadku dyskontów. 

Jak podała Żabka, nowe sklepy mają dwa razy wyższą sprzedaż LfL, niż starte placówki. Zbadano też, że sklepy mają 40 proc. więcej stałych klientów, którzy wydają o 30 proc. więcej. O 36 proc. wzrosła satysfakcja z zakupów w punktach w formacie Galaxy. Sieć dobiera asortyment produktów pod każdą lokalizację, w czym pomaga sztuczna inteligencja. W Polsce działa kilkadziesiąt "sklepów jutra, gdzie stale testowane są nowinki technologiczne. Firma stawia też na nowoczesną komunikację w sklepie, dlatego 100 sklepów ma już nowoczesne ekrany digital signage zamiast standardowych POS-ów.

Sieć zapowiada, że chce jeszcze szybciej obsługiwać klientów - teraz dzieje się to w czasie 106 sekund (średni czas). Jedną z opcji, które mają szansę skrócić czas są kasy bezobsługowe.

Czytaj więcej na DlaHandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.