PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Pracownicy Żabki obsługują klientów w 106 sekund, a będzie jeszcze szybciej

Żabka ma 4694 sklepy w formacie Galaxy, z czego 2217 to nowe placówki. W sumie liczy już 5817 sklepów - od początku roku sieć urosła już o 400 punktów (dla porównania w 2016 roku działało 4512 Żabek). W sieci działa kilkadziesiąt sklepów jutra. Przychody Żabki za 2018 rok wyniosły 8,2 mld zł.

Pracownicy Żabki obsługują klientów w 106  sekund, a będzie jeszcze szybciej
Jak podała Żabka, nowe sklepy mają dwa razy wyższą sprzedaż LfL, niż starte placówki (fot. mat. pras.)
REKLAMA

W minionym roku sieć zanotowała 820 mln wizyt klientów, to o 50 mln więcej niż w 2017 roku. Sklepy Żabka odwiedza 2,2 mln klientów dziennie.

Sieć podaje, że zakupy impulsowe to aż 70 proc. wszystkich zakupów w sieci, planowane stanowią 30 proc. - to odwrotne proporcje niż w przypadku dyskontów. 

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jak podała Żabka, nowe sklepy mają dwa razy wyższą sprzedaż LfL, niż starte placówki. Zbadano też, że sklepy mają 40 proc. więcej stałych klientów, którzy wydają o 30 proc. więcej. O 36 proc. wzrosła satysfakcja z zakupów w punktach w formacie Galaxy. Sieć dobiera asortyment produktów pod każdą lokalizację, w czym pomaga sztuczna inteligencja. W Polsce działa kilkadziesiąt "sklepów jutra, gdzie stale testowane są nowinki technologiczne. Firma stawia też na nowoczesną komunikację w sklepie, dlatego 100 sklepów ma już nowoczesne ekrany digital signage zamiast standardowych POS-ów.

Sieć zapowiada, że chce jeszcze szybciej obsługiwać klientów - teraz dzieje się to w czasie 106 sekund (średni czas). Jedną z opcji, które mają szansę skrócić czas są kasy bezobsługowe.

Czytaj więcej na DlaHandlu.pl

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Pracownicy Żabki obsługują klientów w 106 sekund, a będzie jeszcze szybciej

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA