- Portalspozywczy.pl
- •28 lip 2017 14:49
W pierwszym półroczu 2017 roku Carrefour Polska otworzył cztery nowe supermarkety oraz prawie 50 nowych sklepów franczyzowych.

Sieć kontynuowała strategię omnikanałowości m.in. inwestując w nowe technologie - zaingurowała otworzenie pierwszego inkubatora dla startupów i zapowiedziała wdrożenie trzech innowacyjnych rozwiązań: usługi SąSiatki, usługi Scan&Go oraz konceptu Marketplace.
– Wśród najważniejszych wydarzeń pierwszego półrocza 2017 roku należy wymienić inaugurację pierwszego inkubatora dla startupów, uruchomionego przez sieć spożywczą w Polsce: C4 RetailLab, oraz zapowiedź wdrożeń trzech innowacyjnych rozwiązań.Pierwszym z nich jest usługa SąSiatki, która opiera się na mechanizmach ekonomii współpracy i zachęca klientów do robienia sobie nawzajem zakupów. Drugim rozwiązaniem jest usługa samodzielnego skanowania zakupów i płatności mobilnych Scan&Go, która zostanie dodana do aplikacji Mój Carrefour. Trzecim rozwiązaniem jest koncept Marketplace, który zostanie wdrożony na stronie carrefour.pl. Z tej platformy sprzedaży będą mogli korzystać zewnętrzni dostawcy, co wpłynie na zwiększenie różnorodności i liczby produktów dostępnych dla klientów sklepu internetowego Carrefour – informuje Biuro Prasowe Carrefur.

KOMENTARZE (0)