Nowe sklepy, centrum dystrybucyjne i inkubator dla startupów - Carrefour podsumowuje I półrocze

W pierwszym półroczu 2017 roku Carrefour Polska otworzył cztery nowe supermarkety oraz prawie 50 nowych sklepów franczyzowych.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Nowe sklepy, centrum dystrybucyjne i inkubator dla startupów - Carrefour podsumowuje I półrocze

PODZIEL SIĘ


Autor: Portalspozywczy.pl

www.portalspozywczy.pl

28 lip 2017 14:49


Sieć kontynuowała strategię omnikanałowości m.in. inwestując w nowe technologie - zaingurowała otworzenie pierwszego inkubatora dla startupów i zapowiedziała wdrożenie trzech innowacyjnych rozwiązań: usługi SąSiatki, usługi Scan&Go oraz konceptu Marketplace.

– Wśród najważniejszych wydarzeń pierwszego półrocza 2017 roku należy wymienić inaugurację pierwszego inkubatora dla startupów, uruchomionego przez sieć spożywczą w Polsce: C4 RetailLab, oraz zapowiedź wdrożeń trzech innowacyjnych rozwiązań.Pierwszym z nich jest usługa SąSiatki, która opiera się na mechanizmach ekonomii współpracy i zachęca klientów do robienia sobie nawzajem zakupów. Drugim rozwiązaniem jest usługa samodzielnego skanowania zakupów i płatności mobilnych Scan&Go, która zostanie dodana do aplikacji Mój Carrefour. Trzecim rozwiązaniem jest koncept Marketplace, który zostanie wdrożony na stronie carrefour.pl. Z tej platformy sprzedaży będą mogli korzystać zewnętrzni dostawcy, co wpłynie na zwiększenie różnorodności i liczby produktów dostępnych dla klientów sklepu internetowego Carrefour – informuje Biuro Prasowe Carrefur.

Więcej czytaj tutaj

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.