PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Majówka pozwoliła nadrobić straty spowodowny przez zakaz handlu

Długi weekend majowy to tradycyjny początek sezonu dla browarników, producentów lodów i różnych mięs. W tym roku pierwsze grillowe zapachy rozchodziły się już w kwietniu i sezon trwa już ponad miesiąc. Będą więc produkcyjne, sprzedażowe i konsumpcyjne rekordy.

  • Autor:PAP/AT
  • 8 maj 2018 13:00
Majówka pozwoliła nadrobić straty spowodowny przez zakaz handlu
W tym roku pierwsze grillowe zapachy rozchodziły się już w kwietniu i sezon trwa już ponad miesiąc (fot.pixabay.com)
REKLAMA

Już od 4-5 tygodni zapowiada się świetny sezon piwa, lodów i mięsa. Chwilo trwaj - mówią producenci. Zamiast boomu jest jednak stabilnie rosnąca sprzedaż - pisze "Puls Biznesu".

"Przegrali z pogodą - tak podsumowywali kilka sezonów niektórzy spożywcy. Ten poprzedni był wręcz wyjątkowo dotkliwy - jeszcze w maju były nie tylko przymrozki, ale także mrozy, a w kolejnych tygodniach często padało. Ten natomiast zapowiada się bajecznie" - czytamy w artykule "Pulsu Biznesu".

Dziennik pisze, że długi weekend majowy to tradycyjny początek sezonu dla browarników, producentów lodów i różnych mięs. W tym roku pierwsze grillowe zapachy rozchodziły się już w kwietniu i sezon trwa już ponad miesiąc. Będą więc produkcyjne, sprzedażowe i konsumpcyjne rekordy - podaje "PB".

Czytaj też: Zakaz handlu. Oto jakie zmiany wprowadziły znane sieci

"Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że to będzie świetny sezon dla małych browarów (...)." - mówi dla "Pulsu Biznesu" Andrzej Olkowski, prezes Stowarzyszenia Regionalnych Browarów Polskich.

Według PB, także najwięksi spodziewają się dobrego sezonu. "Danych sprzedażowych za kwiecień jeszcze nie mamy, ale dobra pogoda i słaby zeszłoroczny kwiecień sprawiają, że spodziewamy się lepszej sprzedaży w tym roku" - dodaje Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego.

Krzysztof Woźnica, prezes Zakładów Mięsnych Silesia, przyznaje, że wraz z piwem ruszyły zwiększone zakupy mięsne. Według niego sprzedaż rozkręca się stopniowo, coraz większy ruch firma notuje od około czterech tygodni.

"Kwiecień był piękny i oby pozwolił nadrobić to, co tracimy przez niehandlowe niedziele" - mówi Zbigniew Grycan, właściciel Lodziarni Firmowych Grycan.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (5)

Do artykułu: Majówka pozwoliła nadrobić straty spowodowny przez zakaz handlu

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • pirat 2018-07-23 17:26:02

    Jak cena paliwa tak szybko poszła w górę to możliwe że tak samo szybko spadnie.

  • opinia 2018-07-23 16:42:44

    chcecie miec czyste powietrze, bez smogu to sie cieszcie ze paliwo drozeje przez trumpa i arabow co sie na nim odgrywaja

  • git 2018-07-23 13:37:53

    rozpada sie przemysl naftowy w wenezueli no i nam sie dostaje podwyzkami cen paliw

  • Wojciech K 2018-07-23 13:21:03

    zydzi znowy zrobili nam podwyzke cen benzyny

  • Marek 2018-07-23 12:48:34

    Jak cena paliwa tak szybko poszła w górę to możliwe że tak samo szybko spadnie.

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.