PARTNER PORTALU partner portalu

Lidl stawia na employer branding

• Lidl Polska wystartował z nową kampanią employer brandingową „Lidl zaczyna się od ludzi”.
• Głosem kampanii są pracownicy firmy wybrani spośród 1300 kandydatów, którzy zgłosili się na casting.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Lidl stawia na employer branding

Bohaterami kampanii, którą zaczyna Lidl Polska, są jej pracownicy –  kilkudziesięciu ambasadorów, którzy sami zgłosili chęć zaangażowania się w działania employerbrandingowe pracodawcy. Wśród nich są pracownicy różnych działów i stanowisk – to osoby pracujące w sklepach, magazynach Lidla, doświadczeni profesjonaliści z centrali, ale także młodzi specjaliści tuż po studiach. Ambasadorzy, którzy zostali głosem firmy, opowiedzą o swojej pracy, a także o tym, za co cenią Lidla jako pracodawcę.

Czytaj też: Anna Durzyńska nową dyrektor ds. personalnych Lidl Polska

– Oddajemy głos naszym pracownikom, bo stawiamy w tej kampanii na wiarygodność i autentyczność. Jesteśmy dumni z tego, że aż 1300 naszych pracowników - koleżanek i kolegów - zgłosiło chęć wzięcia udziału w kampanii – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, menedżer PR w Lidl Polska.

Kampania będzie wspierana przez działania wizerunkowe, zaplanowane w: spotach telewizyjnych, radiowych, a także kinowych, reklamach outdoorowych, prasowych i online, w największych miastach w Polsce; oraz w mediach społecznościowych.

Lidl Polska  w swojej kampanii employerbrandingowej jasno komunikuje o wysokości oferowanej pensji. Nowo zatrudnieni pracownicy sklepów otrzymują od 2400 do 2800 zł brutto, a po dwóch latach od 2850 do 3250 zł brutto.

– Wkładamy ogromny wysiłek w to, aby móc nazywać firmę Lidl Polska dobrym pracodawcą i oferować naszym pracownikom coraz bardziej atrakcyjne warunki pracy. Wiemy, że za sukcesem naszej firmy stoją ludzie. 15 tys. zatrudnionych osób codziennie wzmacnia pozycję Lidla na rynku. Wspólnie tworzymy silną, dynamicznie rozwijającą się organizację,a naszym pracownikom zapewniamy stabilne zatrudnienie oraz oferujemy możliwości rozwoju – zachęca Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska.

Potwierdzeniem przekazów kampanii są nagrody, które Lidl Polska wielokrotnie zdobywał jako pracodawca. Przykładowo, w tym roku uzyskał certyfikat Top Employers Polska 2016, przyznawany organizacjom wyróżniającym się najwyższymi standardami zatrudnienia, innowacyjnym środowiskiem HR i bezustannym inwestowaniem w rozwój pracowników.

Lidl Polska jest jednym z największych pracodawców w Wielkopolsce. W centrali firmy, położonej w podpoznańskich Jankowicach, aktualnie zatrudnionych jest kilkaset, a w całej Polsce łącznie 15 tys. osób.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.