PARTNERZY PORTALU

Lidl stawia na employer branding

  • Autor: JP
  • 20 wrz 2016 16:03

• Lidl Polska wystartował z nową kampanią employer brandingową „Lidl zaczyna się od ludzi”.
• Głosem kampanii są pracownicy firmy wybrani spośród 1300 kandydatów, którzy zgłosili się na casting.

Lidl stawia na employer branding
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 23 września 2022
REKLAMA

Bohaterami kampanii, którą zaczyna Lidl Polska, są jej pracownicy –  kilkudziesięciu ambasadorów, którzy sami zgłosili chęć zaangażowania się w działania employerbrandingowe pracodawcy. Wśród nich są pracownicy różnych działów i stanowisk – to osoby pracujące w sklepach, magazynach Lidla, doświadczeni profesjonaliści z centrali, ale także młodzi specjaliści tuż po studiach. Ambasadorzy, którzy zostali głosem firmy, opowiedzą o swojej pracy, a także o tym, za co cenią Lidla jako pracodawcę.

Czytaj też: Anna Durzyńska nową dyrektor ds. personalnych Lidl Polska

– Oddajemy głos naszym pracownikom, bo stawiamy w tej kampanii na wiarygodność i autentyczność. Jesteśmy dumni z tego, że aż 1300 naszych pracowników - koleżanek i kolegów - zgłosiło chęć wzięcia udziału w kampanii – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, menedżer PR w Lidl Polska.

Kampania będzie wspierana przez działania wizerunkowe, zaplanowane w: spotach telewizyjnych, radiowych, a także kinowych, reklamach outdoorowych, prasowych i online, w największych miastach w Polsce; oraz w mediach społecznościowych.

Lidl Polska  w swojej kampanii employerbrandingowej jasno komunikuje o wysokości oferowanej pensji. Nowo zatrudnieni pracownicy sklepów otrzymują od 2400 do 2800 zł brutto, a po dwóch latach od 2850 do 3250 zł brutto.

– Wkładamy ogromny wysiłek w to, aby móc nazywać firmę Lidl Polska dobrym pracodawcą i oferować naszym pracownikom coraz bardziej atrakcyjne warunki pracy. Wiemy, że za sukcesem naszej firmy stoją ludzie. 15 tys. zatrudnionych osób codziennie wzmacnia pozycję Lidla na rynku. Wspólnie tworzymy silną, dynamicznie rozwijającą się organizację,a naszym pracownikom zapewniamy stabilne zatrudnienie oraz oferujemy możliwości rozwoju – zachęca Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska.

Potwierdzeniem przekazów kampanii są nagrody, które Lidl Polska wielokrotnie zdobywał jako pracodawca. Przykładowo, w tym roku uzyskał certyfikat Top Employers Polska 2016, przyznawany organizacjom wyróżniającym się najwyższymi standardami zatrudnienia, innowacyjnym środowiskiem HR i bezustannym inwestowaniem w rozwój pracowników.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Lidl stawia na employer branding

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA