PARTNER PORTALU partner portalu

Kaufland szuka dyrektora pionu digital

Do zadań nowego managera sieci Kaufland należeć będzie m.in. tworzenie spójnych strategii w zakresie rozwoju digital marketingu we wszystkich kanałach digital, social i mobile oraz monitorowanie konkurencji, analiza trendów rynkowych i skuteczności działań.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Kaufland szuka dyrektora pionu digital

Nowy dyrektor będzie pracował w siedzibie głównej firmy we Wrocławiu. Pozostałe zadania dyrektora to: ilościowa oraz jakościowa ewaluacja planów mediowych w zakresie kanałów digital, social oraz mobile, a także monitorowanie realizacji planów emisyjnych pod kątem założonych wskaźników kosztowych i mediowych, optymalizacja wydatków; zarządzanie złożonym budżetem, kontrola kosztów; proponowanie nowych, innowacyjnych rozwiązań podnoszących skuteczność działań reklamowych, bieżący nadzór nad tworzeniem treści.

Do jego obowiązków należeć będzie również: współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi, dostawcami i partnerami biznesowymi oraz międzynarodową centralą firmy oraz zarządzanie zespołem i rozwój podległych pracowników.

Więcej szczegółów znajdziesz tutaj.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.