PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu

Lidl, Tesco, Biedronka, Kaufland chronią pracowników przed koronawirusem

Epidemia COVID-19 to wyzwanie dla wielu branż, w tym handlowej. Sieci na wiele sposobów starają się zapewnić bezpieczeństwo pracownikom i klientom. Co konkretnie się zmieniło?

Lidl

Lidl Polska sukcesywnie wprowadza ekrany ochronne z pleksi przy stanowiskach kasowych i  nakleja taśmy utrzymujące odległość pomiędzy osobami stojącymi w kolejce. W wyjątkowej sytuacji możliwe jest również wprowadzenie ograniczenia liczby klientów przebywających w jednym czasie w sklepach w wybranych lokalizacjach, co również wesprze kwestie bezpieczeństwa.

Godziny działalności sklepów Lidla aktualnie są skrócone do godziny 21:00 (od poniedziałku do soboty). W zależności od sytuacji mogą one jeszcze ulec zmianie.

W każdym sklepie i biurze Lidl Polska dostępne są bezpłatne środki do odkażania, płyny antybakteryjne, a także instrukcje prawidłowego mycia rąk. Pracownikom udostępniono dwie infolinie – pierwsza odpowiada na ich pytania z zakresu prawa pracy, a druga -  tworzona przez zespół Medicover - dostarcza informacji w zagadnieniach dotyczących stanu zdrowia.

W sklepach słychać komunikaty głosowe, zachęcające klientów do płatności bezgotówkowych i przestrzegania zasad wzmacniających bezpieczeństwo pracowników i klientów. Firma zachęca także do korzystania z kas samoobsługowych zawsze, kiedy to możliwe. Część pracowników, odpowiedzialnych za kwestie personalne firmy oraz wspieranie innych, może skorzystać ze szkoleń psychologicznych. (Fot. Shutterstock)

REKLAMA

      

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Lidl, Tesco, Biedronka, Kaufland chronią pracowników przed koronawirusem

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA