PARTNER PORTALU partner portalu

Chcą nauczyć pracowników empatycznego podejścia do klienta

13 tys. pracowników sklepów i 2,5 tys. menedżerów sieci Carrefour przejdzie szkolenie w ramach programu Leon. Szkoleniami objęci zostaną pracownicy wszystkich sklepów Carrefour Polska od kasjera po prezesa.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Chcą nauczyć pracowników empatycznego podejścia do klienta

Leon to program szkoleniowy z obszaru customer experience i customer centricity prowadzony od trzech lat w strukturach sieci. Jego głównym hasłem jest to, że "wszyscy jesteśmy klientami".

- Carrefour jako firma handlowa od momentu powstania zawsze stawiał klientów w centrum swojej uwagi. Program Leon ma przypominać wszystkim pracownikom w centrali  i sklepach, że zadowolenie naszych klientów oraz odpowiadanie na ich potrzeby jest priorytetem naszej działalności - wyjaśnia sieć.

Szkolenia pozwalają doświadczać uczestnikom sytuacji klienckich w różnych sklepach, także u konkurencji. Zdobyte doświadczenie i późniejsza analiza zachowań, ma rozwijać u pracowników empatię. 

– Empatyczne podejście do drugiego człowieka jest tym, czego dzisiaj w branży usługowo-handlowej bardzo brakuje. W programie Leon poświęcamy bardzo dużo uwagi na relacje, jakie panują wewnątrz firmy, na to jak obsługujemy naszych klientów wewnętrznych, jak się ze sobą komunikujemy - opisuje detalista.

Program jest spójny ze strategią rozwoju Carrefour 2022 i wspiera realizację akcji Act for Food.

Przeczytaj także: Carrefour otworzył pop-up store w Brukseli

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.