Konkurs dla przedsiębiorców, w którym liczy się wizja i pomysł na biznes. Giełda lokalnych firm. Interaktywna gra, w której mieszkańcy głosują na swoich faworytów. W ten innowacyjny sposób urząd marszałkowski promuje województwo zachodniopomorskie. Wystartowała kampania „Pomorze Zachodnie. Biznes w dobrym położeniu”.
-
- •8 sie 2018 9:35

- Konkurs „Twój biznes pod banderą sukcesu” zorganizowano dla właścicieli mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw.
- Zwycięzców będą mogli wybierać wszyscy mieszkańcy województwa.
- Wśród partnerów kampanii są między innymi instytucje, które tworzą zaplecze naukowe firm oraz lokalne i ogólnopolskie organizacje zrzeszające przedsiębiorstwa z sektora MŚP.
- Pomorze Zachodnie to marka z ogromnym potencjałem. Tworzą ją przede wszystkim ludzie. To oni stoją za inspirującymi biznesami stanowiącymi wizytówkę naszego regionu - mówi Olgierd Geblewicz, marszałek województwa zachodniopomorskiego. - Dlatego inaugurujemy dziś kampanię inną niż wszystkie. Zaplanowaną tak, by zaprezentować i wyróżnić przedsiębiorców budujących swój sukces na Pomorzu Zachodnim, będących inspiracją dla tych, którzy szukają tu jeszcze swojej szansy.
Chodzi o promowanie Pomorza Zachodniego jako regionu innowacyjnego, wspierającego nowe technologie, atrakcyjnego dla przedsiębiorców i potencjalnych inwestorów. W ramach kampanii odbywa się konkurs „Twój biznes pod banderą sukcesu”. Wyłoni podmioty gospodarcze, których działania, produkty i usługi charakteryzują się największą kreatywnością i oryginalnością.
- Chcemy pokazać naszych przedsiębiorczych mieszkańców, ich pomysły na firmę i produkt. Wykorzystując narrację storytellingową oraz media elektroniczne, chcemy ich wypromować i pokazać, jak robią biznes. Ich opowieści i historie mogą być drogowskazem do sukcesu dla innych małych i średnich firm - mówi dyrektor gabinetu marszałka Krzysztof Barczyk.
Czytaj też: Wynagrodzenia w województwie zachodniopomorskim. To nie stolica wiedzie prym
Konkurs „Twój biznes pod banderą sukcesu” zorganizowano dla właścicieli mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Trzydzieści przedsiębiorstw wyróżniających się pomysłowością i kreatywnością zakwalifikuje się do jego drugiego etapu. Zostaną przedstawione w spotach reklamowych, będą prezentowane w Internecie.

KOMENTARZE (3)