PARTNER PORTALU partner portalu

WellPower 2019: Kaufland, Grupa Velux i Adgar nagrodzone za promowanie idei wellbeingu

Rozstrzygnięty został konkurs WellPower 2019 - na najlepsze działania oraz projekty wellbeingowe w biznesie. Zwycięzcami zostały Kaufland Polska Markety, Grupa Velux Polska oraz Adgar. Przyznano także wyróżnienia.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

WellPower 2019: Kaufland, Grupa Velux i Adgar nagrodzone za promowanie idei wellbeingu

Wellbeing to całościowe spojrzenie na człowieka i jego potrzeby, które dąży do zapewnienia pracownikom dobrego samopoczucia i zadowolenia. Celem konkursu WellPower, organizowanego przez Infor PL, jest promowanie tej idei w firmach oraz wyłonienie najlepszych rynkowych praktyk.

Firmy zgłaszały swoje inicjatywy wellbeingowe w trzech kategoriach: małe, średnie i duże firmy z wielu branż.

Kapituła konkursowa przy przyznawaniu nagród kierowała się wieloma kryteriami, patrząc między innymi na to, jak bardzo kompleksowe i różnorodne są działania podejmowane przez firmy, jaki mają one zasięg w organizacji, jakie pozytywne zmiany mogą wywołać w przedsiębiorstwach, czy są dopasowane do potrzeb pracowników i czy mają potencjał dalszego rozwoju.

W kategorii małe przedsiębiorstwo nie wyłoniono zwycięzcy bo zgłoszone projekty nie spełniały kryteriów. Wyróżnienie przyznano natomiast firmie Cortaxa Ltd (KanBo).

W kategorii średnia firma zwycięzcą został Adgar czyli firma z branży nieruchomości.

Jeśli chodzi o duże firmy ostatecznie w ocenie kapituły wyłoniono dwóch zwycięzców: Kaufland Polska Markety oraz Grupa Velux Polska. Przyznano także jedno wyróżnienie - firmie Shell Polska oddział w Krakowie.

- Idea wellbeingu jest nam bardzo bliska, dlatego podejmujemy szereg działań, które mają na celu zapewnienie naszym pracownikom wysokiego komfortu na co dzień. Wierzymy, że rolą pracodawcy jest wspieranie pracownika w realizowaniu swojego potencjału. Dzięki temu pracownik czuje wartościowy i doceniony, a to przekłada się na jego zaangażowanie. Praca zawodowa ma często duży wpływ na poziom ogólnej satysfakcji z życia. Rolą świadomych pracodawców jest wspieranie swoich pracowników w dążeniu do tego, aby ten poziom był jak najwyższy i to też czynimy - mówi Małgorzata Ławnik, dyrektor Pionu Personalnego Kaufland Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.