Rozstrzygnięty został konkurs WellPower 2019 - na najlepsze działania oraz projekty wellbeingowe w biznesie. Zwycięzcami zostały Kaufland Polska Markety, Grupa Velux Polska oraz Adgar. Przyznano także wyróżnienia.

Wellbeing to całościowe spojrzenie na człowieka i jego potrzeby, które dąży do zapewnienia pracownikom dobrego samopoczucia i zadowolenia. Celem konkursu WellPower, organizowanego przez Infor PL, jest promowanie tej idei w firmach oraz wyłonienie najlepszych rynkowych praktyk.
Firmy zgłaszały swoje inicjatywy wellbeingowe w trzech kategoriach: małe, średnie i duże firmy z wielu branż.
Kapituła konkursowa przy przyznawaniu nagród kierowała się wieloma kryteriami, patrząc między innymi na to, jak bardzo kompleksowe i różnorodne są działania podejmowane przez firmy, jaki mają one zasięg w organizacji, jakie pozytywne zmiany mogą wywołać w przedsiębiorstwach, czy są dopasowane do potrzeb pracowników i czy mają potencjał dalszego rozwoju.
W kategorii małe przedsiębiorstwo nie wyłoniono zwycięzcy bo zgłoszone projekty nie spełniały kryteriów. Wyróżnienie przyznano natomiast firmie Cortaxa Ltd (KanBo).
W kategorii średnia firma zwycięzcą został Adgar czyli firma z branży nieruchomości.
Jeśli chodzi o duże firmy ostatecznie w ocenie kapituły wyłoniono dwóch zwycięzców: Kaufland Polska Markety oraz Grupa Velux Polska. Przyznano także jedno wyróżnienie - firmie Shell Polska oddział w Krakowie.
- Idea wellbeingu jest nam bardzo bliska, dlatego podejmujemy szereg działań, które mają na celu zapewnienie naszym pracownikom wysokiego komfortu na co dzień. Wierzymy, że rolą pracodawcy jest wspieranie pracownika w realizowaniu swojego potencjału. Dzięki temu pracownik czuje wartościowy i doceniony, a to przekłada się na jego zaangażowanie. Praca zawodowa ma często duży wpływ na poziom ogólnej satysfakcji z życia. Rolą świadomych pracodawców jest wspieranie swoich pracowników w dążeniu do tego, aby ten poziom był jak najwyższy i to też czynimy - mówi Małgorzata Ławnik, dyrektor Pionu Personalnego Kaufland Polska.


KOMENTARZE (0)