PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Trzeba komunikować prawdę o pracy. Fałsz będzie nas słono kosztował

- Pandemia jest tym czasem, który mocno rozlicza pracodawców z obietnic - mówi Zyta Machnicka, CEO i główny strateg w Lightness, organizatorka pierwszych w kraju studiów podyplomowych z zakresu employer brandingu na AGH w Krakowie. Kto jest wygranym, a kto przegranym ostatnich miesięcy? Między innymi o tym w nowym cyklu EEC Podcast.

Trzeba komunikować prawdę o pracy. Fałsz będzie nas słono kosztował
Rozmową z Zytą Machnicką rozpoczynamy cykl publikacji EEC Podcast (fot. mat.pras.)
REKLAMA
  • Przed pandemią mieliśmy głównie do czynienia z kryzysami wizerunkowymi zewnętrznymi. Czas pandemii to czas kryzysów wizerunkowych wewnętrznych - wyjaśnia Zyta Machnicka, CEO hubu edukacyjnego Lightness.  
  • Pracodawcy są i będą rozliczani z tego, na ile to, co komunikują, jest spójne z wartościami aplikacyjnymi, z tym, co często wisi na naszych ścianach. Im większa jest różnica pomiędzy tym, co komunikujemy na zewnątrz a tym, jak realnie czują pracownicy, tym więcej siły, pieniędzy i energii trzeba będzie przeznaczać na jej niwelowanie - podkreśla.
  • Rozmową z Zytą Machnicką rozpoczynamy cykl publikacji związanych z merytorycznym przygotowaniem kolejnej edycji Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach (EEC). Wywiady z decydentami, ekspertami i znanymi menedżerami połączy nowy kongresowy brand – EEC Podcast.

Miniony rok był dużym wyzwaniem. Firmy dostosowując się do dynamicznie zmieniających się warunków, często podejmowały decyzje, które mogły odbić się na ich wizerunku. Ci, którzy postawili na szczerą komunikację, mogą czuć się wygrani. Ci, którzy w ferworze walki o przyszłość zapomnieli o szczerym komunikowaniu się z pracownikami, stracili wiele.

- Z jednej strony mamy firmy, które nie ogarnęły zbyt dobrze komunikacji wewnętrznej. Zwłaszcza w tym trudnym okresie skupili się na ratowaniu biznesu, zapominając, że stoją za nim konkretne osoby w firmie. Wielu pracodawców jednak zyskało. Szczególnie Ci, którzy dobrze prowadzili komunikację ze swoimi pracownikami i z kandydatami do pracy. Często słyszymy, że pandemia jest tym czasem, który mocno rozlicza pracodawców z obietnic, które wiszą na stronach internetowych, oficjalnych komunikatach czy ogłoszeniach o pracę. Sposób, w jaki wygląda komunikacja, będzie świadczył o tym, na ile silne będą marki pracodawców w przyszłości - wyjaśnia Zyta Michalska, czołowa postać employer brandingu w Polsce, CEO i główny strateg w hubie edukacyjnym Lightness, organizatorka pierwszych w kraju studiów podyplomowych z zakresu employer brandingu na AGH w Krakowie.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Rok pod znakiem wewnętrznych kryzysów wizerunkowych

Jak zauważa, minione miesiące sprawiły, że rzadko spotykane do tej pory w przestrzeni medialnej wewnętrzne kryzysy wizerunkowe firm przybrały na sile. Wpływ na taką sytuację miało kilka czynników.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Trzeba komunikować prawdę o pracy. Fałsz będzie nas słono kosztował

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.