Tradycyjne marki doceniają influenserów

Współpraca z influenserami jest coraz istotniejsza dla marek spożywczych. Jak czytamy w serwisie Portalspozywczy.pl, dobrym przykładem tego jest marka Wedel.

 
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Tradycyjne marki doceniają influenserów

- Działania z liderami opinii są dla nas bardzo istotne, praktycznie w każdej kampanii wspierającej nasze produkty bierze udział influenser. Poprzez takie współprace docieramy do naszych młodszych konsumentów, którzy nie zawsze stykają się ze standardową formą reklamy. Taki sam cel przyświeca naszym innym niestandardowym działaniom, takim jak np. platforma Wedel Up! która skierowana jest środowiska związanego z gamingiem. - przyznaje w rozmowie Portalspozywczy.pl Magdalena Kołodziejska, Kierownik Komunikacji Marketingowej LOTTE.

W takiej współpracy trzeba być na bieżąco, czym aktualnie interesuje się młodzież i który influenser cieszy się największym zainteresowaniem.

W przypadku Wedla produkty wspierane są kampaniami marketingowymi we współpracy z osobami szerzej znanymi w poszczególnych kręgach. Jedna z kampanii realizowana była na portalu Musical.ly, skierowanym głównie do nastolatków.

- W ramach tej akcji współpracowaliśmy z najbardziej popularną użytkowniczką tej aplikacji - Sylwią Lipką - tłumaczy Magdalena Kołodziejska.

Z kolei w ostatniej odsłonie kampanii reklamowej Ptasiego Mleczka udział wziął młody youtuber Jaś Dąbrowski (autor kanału JDabrowsky).

Temat influencerów będzie przedmiotem dyskusji podczas Forum Rynku Spożywczego i Handlu, które odbędzie się już 5 listopada 2018 r.  w Hotelu Sheraton w Warszawie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.